הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
רצח גבי פטיטו: משטרת נורת' פורט מודה - נעשו טעויות במהלך חקירת הפרשה
המשטרה בעיר שבה מתגוררת משפחת לונדרי הודתה בטעות והסבירה שהחוקרים סברו שהם ראו את לונדרי נכנס לרכבו, אך בדיעבד התברר שמדובר באמו. דובר המשטרה: "היה חשוך ושניהם יחסית דומים בגובה ובמשקל. הופתענו כאשר ההורים דיווחו עליו כנעדר כעבור מספר ימים"

המשטרה בעיר נורת' פורט שבפלורידה הודתה כי נעשו טעויות במהלך החיפושים אחר בריאן לונדרי, בן הזוג של גבי פטיטו, ובפרט בכל הנוגע לחזרתו לפלורידה לאחר שפטיטו נעלמה בתחילת חודש ספטמבר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


החוקרים התבלבלו בין רוברטה לונדרי (משמאל) לבין בנה בריאן

 

כזכור, בני משפחתה של גבי פטיטו דיווחה עליה כנעדרת ביום שבת, ה-11 בספטמבר, בניו יורק. הם מסרו את פרטיו של לונדרי לרשויות החוק, והמשטרה קבעה שלונדרי שב לביתו בפלורידה, ללא פטיטו, עשרה ימים קודם לכן ב-1 בספטמבר.

במסגרת חקירת הפרשה (עד אז פטיטו הוגדרה רק כנעדרת), משטרת נורת פורט התקינה מצלמות נסתרות ועקבה אחר הבאים לבית משפחת לונדרי. באמצעות שיטה זו, החוקרים הבחינו בבריאן כשהוא עוזב את הבית במכונית המוסטנג שלו ב-13 בספטמבר, וחוזר לבית כעבור יומיים ב-15 לחודש. למחרת, ב-16 בספטמבר, מפקד משטרת נורת' פורט - טוד גאריסון - מסר כי "כל מה שאני יכול לומר זה שאנחנו יודעים היכן בריאן לונדרי נמצא".

אלא שאתמול (שני), דובר משטרת נורת' פורט - ג'וש טיילור - מסר עדכון לפי החוקרים טעו בזיהוי. בריאן לא היה זה שנכנס למכונית המוסטנג, אלא אמו רוברטה, שחבשה כובע מצחייה: "היה חשוך ושניהם יחסית דומים בגובה ובמשקל", הסביר טיילור.

 

הוריו של בריאן לונדרי ביום שבו גופתו אותרה

 

לדבריו של טיילור, חוקרי משטרת נורת' פורט הבינו שטעו רק ב-17 בספטמבר, כאשר בני משפחת לונדרי דיווחו על בריאן כנעדר: "זה בהחלט הפתיע אותנו לשמוע שהם לא ראו אותו. עד אז סברנו שבריאן חזר לבית באותו יום רביעי, אבל כעת אנחנו יודעים שזה פשוט לא נכון", אמר טיילור.

יומיים בלבד לאחר מכן, גופתה של פטיטו אותרה בפארק לאומי בוויומינג. נתיחת הגופה קבעה שפטיטו מתה כתוצאה מחניקה - ככל הנראה לפחות שלושה שבועות לפני שהגופה אותרה. עם פרסום ההודעה הרשמית לפיה הגופה זוהתה כפטיטו, רשויות החוק החלו להתמקד בחיפושים אחר לונדרי באזור שמורת הטבע "קרלתון" בדרום פלורידה.

ביום רביעי האחרון נרשמה התפתחות משמעותית נוספת כאשר חוקרי ה-FBI הודיעו שמצאו שרידי אדם בפארק "מיאקהצ'י קריק" - לא רחוק מנורת' פורט. למחרת פורסמה הודעה רשמית לפיה הגופה זוהתה כבריאן לונדרי באמצעות בדיקת שיניים.

עם זאת, סיבת המוות הרשמית טרם התפרסמה, ועורך הדין סטיב ברטולינו המייצג את משפחת לונדרי סיפר שלשום (ראשון) שבני המשפחה אינם מתכוונים לערוך הלוויה עבור בריאן, ובמקום הם מתכוונים לשרוף את הגופה.

 

 

70% לא
30% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE