הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"מסתתרים בפינות החשוכות של האינטרנט": 150 חשודים בסחר בסמים נעצרו בעשרות מדינות
רשויות החוק החרימו כרבע טון של סמים שונים וכ-31 מיליון דולר במסגרת המבצע הנרחב. כמחצית מהחשודים נלכדו במדינות אירופאיות וכמחצית ברחבי ארצות הברית. סגנית התובע הכללי של ארה"ב: "החשודים משתמשים בדארקנט כדי להפיץ את הרעל שלהם ברחבי העולם"

רשויות החוק בארצות הברית ובאירופה מגבירות המאבק כנגד סוחרי סמים בדארקנט, ומוקדם יותר היום נודע ש-150 חשודים בהפצת סמים נעצרו במסגרת מבצע בינלאומי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


חלק מהסמים והמזומנים שהוחרמו במהלך המבצע (צילום: FBI)

 

בהודעת ה-FBI הוסבר כי לצד המעצרים, רשויות החוק הבינלאומיות הצליחו להחרים סמים במשקל העולה על רבע טון. בנוסף, לא פחות מ-31 מיליון דולרים הוחרמו (הן במזומן והן בביטקוין) במהלך הפשיטות.

עוד אמרו ב-FBI כי 65 חשודים נעצרו ב-14 מדינות שונות בארצות הברית, ו-85 חשודים נוספים נעצרו בשבע מדינות אירופאיות.

 

 

לפי החשד, העצורים עשו שימוש ברשת האפלה ('דארקנט') על מנת למכור כמויות גדולות של סמים שונים, לרבות פנטניל, אוקסיקודון, קריסטל מת', קוקאין ואקסטזי. במשרד המשפטים הוסיפו כי לפחות 2 חשבונות בדארקנט הופעלו ע"י חשודים בפלורידה ורוד איילנד, והסמים שנמכרו הגיעו לרחובות ארצות הברית.

ב-FBI הוסיפו כי חשודים נעצרו בבולגריה, צרפת, גרמניה, איטליה, הולנד, בריטניה ושוויץ. כמו כן, רשויות החוק באוסטרליה השתתפו במבצע.

 

 

"זהו מבצע שנועד להיאבק באותם אנשים שמסתתרים בפינות החשוכות של האינטרנט כדי להפיץ את הרעל שלהם ברחבי העולם", מסרה ליסה מונקו, סגנית התובע הכללי של ארצות הברית.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE