הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בתום מצוד: משטרת ניו יורק עצרה חשוד בשוד וירי ברכבת התחתית
רשויות החוק לכדו את החשוד מוקדם יותר היום, כ-48 שעות לאחר שפתח במסע הפשיעה האלים שכלל ארבעה מעשי שוד מזוין, לרבות שניים בבנק, וירי בנוסע ברכבת התחתית. החשוד אף עומד מאחורי שוד של לקוח במסעדה במנהטן ביום ראשון

תושב ניו יורק נעצר בחשד למספר עבירות, לרבות 4 מעשי שוד ותקרית ירי ברכבת התחתית, כך על פי הודעת המשטרה המקומית שנמסרה בשעות הצהריים המאוחרות של יום שלישי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


החשוד נעצר לאחר ששדד בנק נוסף מוקדם יותר היום

 

מסע הפשיעה של החשוד החל בסביבות השעה 3:30 בצהריים ביום ראשון האחרון, במסעדה במידטאון מנהטן. לפי המשטרה, החשוד נכנס לבית העסק שבשדרת לקסינגטון וניגש לאחד הסועדים - גבר בן 42 שהמתין בתור.

החשוד הציג את כלי הנשק, ובתגובה הקורבן שלף את הארנק שלו, הוציא 45 דולר במזומן ונתן את השטרות לחשוד. השודד שאל "זה הכל?", ועזב את המקום לאחר שהקורבן השיב בחיוב. כוחות המשטרה הוזעקו למסעדה וגבו עדות מהקורבן ומספר עובדים, ולאחר מכן החלו לחפש אחר החשוד.

יממה אחת לאחר מכן - אתמול (שני) בסביבות השעה 4:45, החשוד נכנס לסניף של TD Bank ברחוב קאנל. לפי המשטרה, הוא ניגש לדלפק בבנק, הציג את כלי הנשק ואמר לעובד, "יש לי אקדח, תנו לי מזומן". החשוד הצליח להימלט מהבנק עם 1,100 דולר, ועדי ראייה סיפרו שהוא ברח לכיוון מזרח.

למרבה המזל, שני מעשי השוד הסתיימו ללא נפגעים.

 

החשוד, כפי שתועד אתמול בתחנת הרכבת התחתית ביוניון סקוור (צילום: משטרת ניו יורק / Shutterstock)

 

אלא שאז, דקות בודדות לאחר שהחשוד יצא מהבנק, משטרת ניו יורק הוזעקה לתחנת הרכבת התחתית בכיכר יוניון ("יוניון סקוור") בעקבות הדיווחים על ירי במקום.

כפי שדיווחנו מוקדם יותר הבוקר, בתקרית זו גבר בן 42 נשדד באיומי אקדח ולאחר מכן נורה ברגלו. האירוע התרחש בסמוך לשעה 5:00 אחה"צ, בקו N של הרכבת התחתית (קו מהיר ברודוויי), בעת שהרכבת נכנסה לתחנה.

לפי המשטרה, החשוד ניגש לקורבן ודרש לקבל ממנו את הטלפון הנייד. תחילה לא היה ברור אם הקורבן סירב לעשות זאת ואז נורה, אך במשטרה מסרו עדכון לפיו החשוד "ככל הנראה הרגיש שהקורבן לא מעביר לו את הטלפון בצורה מהירה, ועל כן הוא ירה בו".

 

תחנת הרכבת התחתית ביוניון סקוור, אתמול

 

ההתפתחות האחרונה נרשמה מוקדם יותר היום, בסביבות השעה 2:30, כאשר החשוד שדד בנק נוסף - הפעם סניף של צ'ייס בפינת השדרה השביעית ורחוב 27. לא ברור כמה כסף החשוד הצליח לשדוד מהבנק, אולם הוא נעצר כעבור דקות בודדות, בזמן שניסה לברוח ברכבת התחתית.

שמו של החשוד טרם פורסם, אך מספר כלי תקשורת בתפוח הגדול זיהו אותו כדיימון ביילי, תושב העיר בן 38.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE