הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בתי ספר בניו יורק אוסרים על תחפושות של "משחקי הדיונון" בהלווין
שלוש מוסדות לימוד הודיעו על כך להורי התלמידים בטענה ל"מסר אלים" שמגיע מסדרת הטלוויזיה, אשר שברה שיאי צפייה. "לא עומד בהנחיות התחפושות ביה"ס"

שלושה בתי ספר יסודיים בצפון מדינת ניו יורק אוסרים על התלמידים להתחפש בליל כל הקדושים לדמויות מסדרת הטלוויזיה "משחקי הדיונון", זאת בגלל "המסר האלים" של התוכנית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


משחקי הדיונון (צילום: Shutterstock)

 

ההחלטה באה לאחר שמנהלים בבתי הספר באזור סירקיוז שלחו מייל להורים, ואמרו שהתלמידים שיחקו בינם לבין עצמם משחק הישרדות כפי שמתואר בסדרה הקוריאנית בנטפליקס, אשר שברה שיאי צפייה.

"ראינו שכמה תלמידים שיחקו בהפסקה בגרסה של 'משחק הדיונון', המיועדת לקהל בוגר, מגיל 16 ומעלה. בשל החששות לגבי האופי האלים הפוטנציאלי, המשחק בהפסקה או דיון עליו אינו מתאים בבית הספר", נטען במכתב שנשלח להורי תלמידי בית הספר היסודי 'מוט רוד'. "נוסף לכך, תחפושות עבור ליל כל הקדושים מהסדרה הזו, לא עומדת בהנחיות התחפושות של בית הספר שלנו בגלל פוטנציאל המסר האלים המגיע מהתחפושת".

לצד האיסור להתחפש עם הסרבלים, האימוניות והמסכות – הלבוש אשר מזוהה עם תוכנית הטלוויזיה הקוריאנית, באותם בתי הספר אסרו על תחפושות מ"יום שישי ה-13" ו"הצעקה".

"אין להביא לבית הספר חפצים שיכולים להתפרש ככלי נשק, כמו חרבות או רובי צעצוע, והתלבושות לא צריכות להיות מדכאות או מפחידות מדי, כדי לא להפחיד את התלמידים הצעירים שלנו", נכתב. כמו כן, בית הספר המליץ להורים שאם הילדים מכירים את תוכנית הטלוויזיה, יש לדבר עימם כדי להסביר מדוע התוכנית אינה הולמת.

100% לא
0% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE