הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
על אף התנגדות משפחתה: הנסיכה מאקו התחתנה
לאחר שעוררה סערה גדולה ברחבי הרשת ולמרות התנגדות משפחתה, התחתנה הנסיכה מאקו עם בחיר ליבה, בחור אלמוני, ולפי הדיווחים השניים יעזבו בקרוב לארצות הברית

נראה כי הסיפור של הנסיכה מאקו מעט מזכיר את הסיפור של הנסיך הארי ומייגן מרקל. ממש כמו הזוג המלכותי, גם הנסיכה מאקו החליטה להתחתן עם בחיר ליבה, בחור אלמוני ולפי הדיווחים ״פשוט עם״, זאת על אף התנגדות המשפחה שלה. ואם זה לא מספיק, השניים בקרוב יעזבו הכל ויעברו לארצות הברית.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כאמור, הנסיכה הצליחה לעורר לא מעט עניין ציבורי סביב הזוגיות שלה והאירוסים אשר קרו אי שם בשנת 2017. מאקו הכירה את בחיר ליבה, קים קומורו, באוניברסיטה, כאשר המשפחה שלה לא היו מרוצים ואף לא קיבלו את הקשר של השניים. כעת, ארבע שנים לאחר האירוסים, התחתנו, למרות התנגדות המשפחה וההפגנה שהתקיימה מחוץ לטקס הנישואים.

כידוע, הנסיכה מאקו הינה האחות של הנסיך ה-15, הישאהיטו, כאשר החוק היפני מחייב אותה לוותר על התואר המלכותי שלה במידה והיא מחליטה להתחתן עם פשוט עם. זאת בניגוד לגברים, אשר יכולים לשמור על התארים המלכותיים שלהם. לפי הדיווחים, הוצע לנסיכה סכום של 1.3 מיליון דולר בשביל לא להתחתן עם בחיר ליבה, סכום עליו ויתרה.

כזכור, האירוסים של השניים זכו ללא מעט כותרות ועניין מצד הציבור היפני והעולמי כאחד. מקורבים לנסיכה אף דיווחו בערב כי בעקבות הביקורת הקשה הן מהמשפחה והן מהתקשורת, סבלה מאקו מתסמונת פוסט טראומה ובחרה להתרחק מאור הזרקורים. 

בהצהרה שמסרה לאחר החתונה, התנצלה הנסיכה ואמרה: ״אני מאוד מצטערת על אי הנוחות שנגרמה, ואני מלאת תודה כלפי כל האנשים שתמכו בי לאורך התקופה. עבורי הנשואים היו הבחירה היחידה והנכונה ביותר. אנחנו חיים רק פעם אחת, ואני רוצה להעביר את החיים עם מי שאני אוהבת״. 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE