הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בעקבות המלצת הרופא: המלכה אליזבת ביטלה את הגעתה לוועידת האקלים של האו״ם
מלכת אנגליה התאשפזה לאחרונה על מנת לעבור סדרה של בדיקות, בסיומן קיבלה המלצה חד משמעית מהרופא לנוח ולהימנע מנסיעות ארוכות. בעקבות כך, הודיעה המלכה כי לא תגיע לוועידת האקלים והוסיפה כי היא חשה אכזבה על אי יכולתה להשתתף

בשבוע שעבר אושפזה המלכה אליזבת בבית החולים על מנת לעבור סדרה של בדיקות, בסיומן התבקשה מהצוות הרפואי אשר טיפל בה לנוח ולהישאר בבית. אותה המלצה חד משמעית אילצה את המלכה לבטל את השתתפותה בוועידת האקלים של האו״ם, אליה הייתה אמורה להגיע ולהשתתף.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


״הוד מלכותה החליטה בצער רב כי לא תגיע לוועדה אשר תיערך בחודש נובמבר הקרוב. המלכה מאוכזבת מכך מאוד, אך תעביר מסר לנציגים באמצעות ווידיאו״, כך נמסר מהארמון. בנוסף, הדובר הרשמי של בית המלוכה הוסיף ואמר כי המלכה החליטה להקשיב לעצת הרופאים, אשר כאמור, המליצו לה לנוח. 

בפעם האחרונה שהמלכה אליזבת אושפזה בבית החולים היה אי שם בשנת 2013, זאת בעקבות דלקת במעי. כזכור, לפני מספר שבועות הגיעה המלכה אליזבת לאירוע במנזר ווסטמינסטר כאשר היא נעזרת במקל הליכה, הופעה שהצליחה לעורר לא מעט עניין ושאלות ברחבי הרשת. 

הייתה זו הפעם הראשונה שהמלכה נעזרת במקל הליכה, זאת ללא סיבה רפואית נראית לעין, אלא מטעמי נוחות בלבד. כידוע, השנתיים האחרונות עבור המלכה לא היו קלות, כאשר נאלצה להתמודד עם עזיבתם של הנסיך הארי ומייגן מרקל, ההאשמות הקשות כלפי בנה, הנסיך אנדרו, וכמובן מותה של בעלה, הנסיך פיליפ, אשר הלך לעולמו בחודש אפריל.

ולמרות כל זה, נראה כי המלכה אליזבת ממשיכה לשדר עסקים כרגיל ולנהל בכל הכוח לוח זמנים צפוף ועמוס במיוחד, כאשר בחודשים האחרונים לקחה חלק בלמעלה מ-15 אירועים רשמיים שונים. 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE