הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בריטני ספירס ממשיכה להילחם: ״המשפחה שלי פגעה בי עמוקות, אני עדיין רוצה צדק״
כוכבת הפופ והזמרת אשר לאחרונה הצליחה להשתחרר מהשמורת של אביה לאחר 13 שנים, ואף קיבלה הצעת נישואים מרגשת, חושפת כי אף אחד לא מבין עד כמה משפחתה פגעה בה רגשית ונפשית, והיא עדיין במרדף אחר הצדק

אם חשבתם שפרשת בריטני ספירס הגיעה לסיומה, אז לגמרי כדאי שתחשבו שוב. לאחרונה פרסמה הזמרת הודעה רשמית, ארוכה ונוקבת, בה היא חושפת כיצד היא מרגישה כלפי משפחתה, ובעיקר, שהיא עדיין רוצה שהצדק יצא לאור, כך שהיא לא מוכנה לוותר כל כך מהר. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בהודעה המדוברת כתבה בריטני: ״ההודעה הזו היא למשפחה שלי, על כך שפגעה בי עמוקות יותר משאי פעם מישהו יוכל להבין. אני יודעת שהמשמורת שלי אמורה להגיע לסיומה בקרוב, אבל אני עדיין רוצה שהצדק יצא לאור. שחקתי כל חיי את התפקיד של האישה החזקה, אבל זה קשה ומתיש״.

ההודעה של ספירס הגיעה זמן קצר לאחר שאביה, ג׳יימי ספירס, הודח באופן רשמי בתור השומר הבלעדי על האחוזה בה היא מתגוררת. ״אביה של בריטני כבר לא שייך לחייה. ואם יש בו מעט הגינות, אם אכפת לו מהבת שלו, חשוב שהוא יתפטר כבר היום״, כך אמר עורך הדין של הזמרת. 

כמובן שגם עורך דינו של ג׳יימי הגיב ואמר: ״מר ספירס אוהב מאוד את בתו בריטני, ללא תנאים. במשך 13 שנים הוא ניסה לעשות הכל על מנת לשמור עליה ולהגן על האינטרסים שלה, גם בתור אב וגם בתור שומר. הכל התחיל בהסכמתה המלאה של בריטני, וזה עזר לה לחיות, לטפח את הקריירה וליצור מערכת יחסים חדשה ובריאה יותר עם ילדיה״. 

כידוע, זו בהחלט אחת השנים המשמעותיות ביותר בחייה של בריטני ספירס, עם השחרור מהמשמורת של אביה, ממנה ניסתה להשתחרר במשך שנים רבות, הצעת הנישואים הטרייה מבן זוגה בשנים האחרונות, אין ספק כי ספירס בדרך הנכונה לשקם את חייה ואולי אפילו, לפרוץ מחדש. 

2% לא
98% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE