הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חושבים לעשות ניקוי רעלים? כך תעשו את זה נכון
בלי סוכרים, בלי גלוטן, ובלי אוכל מעובד, טרנד ניקוי הרעלים הולך ותופס תאוצה בשנים האחרונות, אך האלמנט החשוב ביותר הוא לדעת כיצד לעשות אותו נכון. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על התהליך, על המטרה, ועל אורח חיים בריא יותר

נראה כי יותר ויותר אנשים מדברים על ניקוי רעלים, כאשר לכל אחד יש רעיון ודעה שונים. בדיוק בגלל זה הגיע הזמן לעשות קצת סדר בנושא הרחב הזה. ניקוי רעלים אפקטיבי הוא כזה שנעשה בחוכמה, במתינות ובעדינות, ללא צעדים דרסטיים מדי. ניקוי יעיל יכלול תפריט מגוון ועשיר, ואורכו לא צריך לעלות חודש ימים. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כאשר עושים את התהליך בדרך נכונה, עם תפריט מסודר, התוצאות די מדהימות מבחינת ירידה במשקל, כאשר תוכנית של 21 ימים תעזור לכם להוריד לפחות חמישה קילוגרמים. הירידה באה לידי ביטוי בירידה ניכרת בהיקפים, וכמובן ירידה באחוזי השומן. 

אך מעבר לירידה במשקל, ניקוי רעלים מביא עימו יתרונות רבים נוספים, ביניהם עלייה בביטחון העצמי ובדימוי העצמי, תחושת קלילות נעימה, ובריאות איתנה יותר. כידוע, העולם המערבי והתזונה המערבית בפרט עמוסה באוכל מעובד, סוכרים וחומרים מזיקים שונים. 

זאת כמובן בנוסף לתרופות וזיהום סביבתי. לכן, מומלץ לבצע ניקוי רעלים לגופנו לפחות פעם בכמה חודשים, זאת על מנת לאפשר לגוף מנוחה והתחלה מחדש. למעשה, המטרות של תהליך זה הן ניקוי מערכת העיכול, שריפת שומנים, ומניעת דלקות שונות. חשוב לזכור כי על מנת לשמור על התוצאות של תהליך הניקוי, יש לחזור לתזונה מאוזנת ובריאה גם בסיום התהליך. 

אז ממה חשוב להימנע?ֿ

דגנים, גלוטן, סוכר לבן, ממתקים, אלכוהול, משקאות דיאט, שמרים, גבינות, וכדומה. לצד זאת חשוב לשתות הרבה מאוד מים, לפחות שני ליטר, כאשר תה ירוק יוכל להיחשב כחלק מהנוזלים.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE