הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
רוצים להתחיל להתאמן אבל אין לכם מושג במה לבחור?
פילאטיס, יוגה, ריקוד, או אולי אימון אינטרוולים? עם כל המגוון שיש היום בחוגים ובחדרי הכושר, קשה להחליט על נישה אחת. בדיוק בשביל זה אנחנו כאן, תנו לנו לעשות לכם קצת סדר בראש, ולספר לכם על האפשרויות הקיימות והיתרונות שלהן

הבטחתם לעצמכם שמיום ראשון אתם מתחילים להתאמן אבל לא יודעים במה לבחור? ריצה, פילאטיס, ספינינג, ריקוד, או אולי יוגה? אלו רק מעט ממגוון השיעורים הקיים היום במכוני הכושר השונים, באולמות, בסטודיום, ובאוויר הפתוח. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לכן, לפני שאתם מתחילים, חשוב שתבינו מראש מה המטרה שלכם, כך שתוכלו להתמיד. כלומר, האם אתם רוצים לעצב את הגוף? לרדת במשקל? לחזק שרירי ליבה? כל אימון מכוון לתוצאה אחרת ולכן חשוב לבחור נכון. 

אימון אינטרוולים

מדובר על אימון אינטנסיבי אשר מביא לתוצאות מדהימות, ושורף כמות גבוהה במיוחד של קלוריות. כך שבזמן קצר תוכלו לראות שינוי די משמעותי, ועל הדרך לשרוף שומן, ולפתח סיבולת לב ריאה. למי זה מתאים? למי שקם מוקדם בבוקר, למי שאנרגטי, ולמי שלא חוזר עייף מהעבודה. 

ריקוד

תתפלאו לדעת כמה קלוריות שורפים במהלך ריקוד, התשובה היא- המון. כך שאתם רוקדים, נהנים, ועל הדרך שורפים שומן. כמו כן, מדובר על פעילות סיבולת לב ריאה נהדרת. מתאים במיוחד למי שאוהב לזוז, ולמי שמשתעמם מהר מחדר הכושר. 

יוגה

אם מתחשק לכם לעבוד על הגמישות שלכם, ועל הדרך להיות בריאים וחזקים יותר, אין ספק ששווה לכם לנסות יוגה. אימון גופני זה כולל עשרות סגנונות שונים, כך שעליכם לבחור את השיטה המתאימה ביותר עבורכם. מתאים במיוחד למי שמחפש חיבור בין גוף לנפש. 

פילאטיס

אימון המשלב בין כוח וגמישות, תוך עבודה מתמדת על אזור מרכז הגוף ושרירי הליבה. המטרה היא לחזק את השרירים, כולל את העמוקים ביותר. לכן, מדובר על מענה מעולה עבור מי שסובל מפציעות, וזקוק לשיקום כלשהו. מתאים לכולם. 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE