הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סובלת מכאבי מחזור? הכירי את הפתרון הטבעי שישנה את חייך
כאבי מחזור הם פעמים רבות הסיוט הגדול ביותר של נשים רבות, ולעיתים אף יכולים להשבית ולפגוע באיכות החיים. החדשות הטובות הן שיש פתרון טבעי, בריא, ונגיש, שהרבה פשוט לא מכירות. מדובר על צמח ייחודי במינו, שתוכלו למצוא בבית הטבע הקרוב לביתכן

שמו של הצמח הוא שיח אברהם, ועל אף שהוא לא מוכר מספיק, הוא מככב כבר למעלה מ-2,000 שנה כצמח מרפא בתרבויות מסוימות. כיום, במדינות רבות באירופה, צמח זה נרשם כתרופה עבור בעיות הורמונליות, הפרעות מחזור, כאבי מחזור, ותסמונת גיל המעבר. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הצמח למעשה מכיל חומרים פעילים אשר משפיעים על מספר ההורמונים הנשיים, וכתוצאה מכך הגוף מווסת את עצמו באופן אפקטיבי יותר. למעשה, מדובר באחד הצמחים היעילים ביותר למצבי הפרעות פוריות בקרב נשים. 

הצמח נחשב לבטוח, ולא כולל בדרך כלל תופעות לוואי, אך כמובן שמומלץ להתייעץ עם רופא, ממש כמו כל לקיחה של תוסף תזונה, צמחי מרפא, וכדומה. כמו כן, חשוב לדעת כי אסור להשתמש בשיח אברהם במקביל לתרופות הורמונליות, או בזמן הריון. 

מה אומרים המחקרים?

בשנים האחרונות נעשו עשרות מחקרים אודות הצמח הייחודי, כאשר רובם בדקו את היעילות והבטיחות שלו, או ליתר דיוק את החומרים הקיימים בו. התוצאות ברובן היו דומות והוכיחו כי הצמח מסייע בהקלה על בעיות מחזור, בדגש על תסמונת קדם וסתית בדגש על כאבים, הפרעות במצב הרוח, רגישות בחזה, כאבי רעש, התכווצויות, נפיחות, ועצבנות. 

כיצד נוטלים שיח אברהם?

ניתן להשתמש בשיח אברהם באמצעים רבים, ראשית ניתן לכתוש את פירות הצמח, ולהוסיף כתבלין לסלט או שייק. כמו כן, ניתן לחלוט את הצמח ולשתות אותו עם מים רותחים, ממש כמו תה. כמובן כי ניתן להשיג תמצית של שיח אברהם או קפסולות. 

7% לא
93% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE