הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שימו לב: 6 סימנים שאתם לא אוכלים מספיק ירקות
רובנו צורכים פחות ירקות מכפי שצריך, וכאשר מגיע החורף, עוד פחות. התוצאה היא מחסור תזונתי מהותי בעל השפעות על הגוף. הנה כמה סימנים מרכזיים שיעזרו לכם להבחין האם אתם צריכים להוסיף עוד קצת צבע לצלחת שלכם

אם אתם משוכנעים שאתם אוכלים מספיק ירקות ופירות, אתם כנראה טועים. ההנחייה העדכנית אומרת כי יש לצרוך לכל הפחות 5-6 מנות ביום, כאשר ארבע מהן הם ירקות, ואילו שתיים הן פירות. לכן, חשוב להבין האם הגוף שלכם אכן במחסור, ואם תגלו שכך, זה הזמן לפעול. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


1. הצלחת שלכם לא צבעונית מספיק

זו אחת הדרכים הכי פשוטות וקלות להבין האם אתם אוכלים מספיק ירקות. גם אם הערב בחרתם בקערה מנחמת ומפנקת של פסטה, אל תוותרו על קצת ירקות. תחתכו סלט קטן ועשיר, ואם אתם ממש עצלנים, תוכלו להוסיף לפסטה שלכם מעט גמבה, גזר, ובצל, זה יעשה את העבודה.

2. סימנים כחולים

מעידים על חוסר בויטמין c וחלבון. חוסרים אלו הופכים את כלי הדם חלשים יותר ואף יכולים לפגוע בייצור התקין של קולגן של העור. ויטמין c תוכלו למצוא בשפע בירקות עם עלים כהים, בקייל, ברוקולי, עגבניות, פלפל אדום ועוד. 

3. הצינון לא עוזב 

במקרה של מחסור בויטמינים הגוף שלכם יתקשה להיפטר מהצינון ונגיפי חורף שונים. לכן, בעיקר בחורף חשוב לאכול הרבה פירות הדר, כגון לימונים, תפוזים, ועוד. 

5. שרירים מתכווצים

פירות וירקות מכילים אשלגן, אשר עוזר למנוע התכווצויות שרירים. לכן, הקפידו לאכול הרבה קטניות, תפוח אדמה, אבוקדו, עגבניות, פירות הדר, בננה ועוד. 

6. הדיאטה לא עובדת

מדובר על סימן די מובהק, מהסיבה הפשוטה כי פירות וירקות מכילים כמות גבוהה של סיבים תזונתיים וגורמים לתחושת שובע לאורך זמן. לכן, הקפידו לאכול את הכמות המומלצת מדי יום, ותראו כי תהליך הירידה במשקל יהיה מהיר ואפקטיבי יותר. 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE