הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קרמים יקרים אאוט: 5 שיטות להשגת עור פנים צעיר וזוהר
נשים רבות נמצאות במרדף אחר עור פנים רענן ומתוח. פעמים רבות זה כולל הוצאה של מאות שקלים וביקורים תכופים אצל הקוסמטיקאית. אבל מה אם נגיד לכם שאפשר להשיג עור פנים מושלם באמצעות כמה שיטות טבעיות וקלות ליישום?

ביקור קצר ברשת הפארם הקרובה לביתכם תגלה לכם היצע אדיר של קרמים יקרים המבטיחים לכם עור מתוח יותר, זוהר יותר, צעיר יותר. הבעיה היא שפעמים רבות קרמים מהסוג הזה עולים לא מעט כסף, ולמען האמת, לא בהכרח מבטיחים תוצאות מושלמות. אז רגע לפני שאתם רוכשים את ההבטחה הבאה או קובעים תור לקוסמטיקאית, הנה כמה שיטות טבעיות ופשוטות לעור צעיר.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


יוגה לפנים

מדובר על שיטת מיוחדת למיצוק עור הפנים, אותה יש לעשות בהדרגה, אך בעיקר בהתמדה. המטרה היא לעורר שרירים רדומים באזור הפנים ולהשיב את הנעורים, או במילים אחרות, לזכות שוב בעור פתוח, קורן וצעיר. אגב, שיטה זו מונעת גם קמטים עתידיים. 

אירובי

מעבר לכך שאירובי שורף קלוריות וגורם לנו להרגיש נהדר, מסתבר כי הוא גם מזרים דם בצורה יעילה במיוחד לעור הפנים. דוגמא לכך ניתן לראות אחרי האימון, שהפנים אדומות, המשמעות היא שזרימת הדם מועילה לעור הפנים להתחדש, ולהראות בשיאו.

עיסוי אבן גוואשה

מדובר על אבן מיוחדת במינה אשר עשויה מקריסטל טבעי והיא מסייעת במיצוק העור וניקוי רעלים. מקורה של הגוואשה בסין, והיא ידועה בתור מחליקת קמטים, ממריצה דם, ומעודדת אלסטין וקולגן, אשר אחראים על גמישות העור. 

סוף לעישון

העישון לא רק פוגע בבריאות, אלא גם בעור הפנים. התוצאה היא כמתים שונים, לצד התפתחות מואצת של קמטים באזור. כמו כן, העישון מוביל לנזק תאי וכתוצאה מכך למראה זקן ועייף יותר. זה הזמן להיגמל ולזכות בעור פנים רענן ובריא יותר. 

מסכה טבעית פעם בשבוע

פעם בשבוע תתפנקו במסכה ביתית וטבעית. תוכלו לגוון ולהשתמש באבוקדו, בדבש עם מעט מיץ לימון, ועוד מגוון רחב של חומרים טבעיים אשר יכולים להטיב עם עור הפנים ולהפוך אותו קורן, צעיר, מתוח ובריא יותר. 

75% לא
25% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE