הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מפחית נפיחות ומשכך כאבים: הכירו את צמח הפלא ארניקה
הוא בעל סגולות רפואיות רבות, ביניהן שיכוך כאבים והפחתת נפיחות, אך הוא לא מוכר במיוחד בקרב הציבור. זה הזמן להכיר את אחד מהצמחים היעלים והטובים ביותר שיש לטבע להציע לנו

ארניקה הינו צמח ממשפחת החמניות, והוא נחשב לצמח מרפא במשך שנים ארוכות. אך רק בזמן האחרון, הוא הולך ותופס תאוצה, כאשר יותר ויותר אנשים מגלים את היתרונות הרבים שלו. מחקרים אשר נעשו בתקופה האחרונה הוכיחו כי הצמח אכן יעיל בהפחתת נפיחות ואף משכך כאבים.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


השימוש העיקרי בצמח הוא באמצעות ג׳ל, והוא למעשה מפחית כאבים ונפיחות כתוצאה מפציעות שונות או דלקת. במילים אחרות, צמח הארניקה הינו אלטרנטיבה ראויה ויעילה לתרופות נוגדות דלקת לא סטרואידיות. לעיתים קיימת אף המלצה ליטול את הצמח לפני ניתוח מכיוון שזה יכול לעזור להפחית נפיחות ופצעים לאחר הניתוח. 

חשוב לציין כי יש גם כמה אזהרות לשימוש בצמח הפלא. ראשית, הג׳ל נועד לשימוש חיצוני בלבד, ובמקרים מסוימים הוא עלול להוביל לפריחות או אלרגיה, אז כמובן יש לגשת מיד לטיפול. בנוסף, מומלץ להימנע משימוש בזמן הריון, במידה ואתם לוקחים תרופות לדילול הדם, או תרופות מבוססות סטרואידים. כלומר, על עף שמדובר על צמח טבעי לחלוטין, מומלץ להיוועץ עם רופא לפני שאתם מתחילים שימוש. 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE