הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
העור יבש? טיפים מנצחים שיעזרו לכם להילחם בתופעה באופן טבעי
האוויר הולך ומתקרר, וכתוצאה מכך העור שלנו מאבד את הלחות שלו ומתייבש. רגע לפני שאתם הולכים לרכוש קרם לחות יקר, הנה כמה שיטות נהדרות, יעילות, וטבעיות שיעזרו לכם להשיב את הלחות לעור

אם גם אתם סובלים מעור יבש, מגורה או מתקלף בעונת המעבר, כאשר מזג האוויר הולך ומתקרר, כדאי שתמשיכו לקרוא. ההתקררות מובילה ירידה ברמת הלחות של העור שלנו, מה שגורם ליובש ואדמומיות. התוצאה היא עור יבש, סדוק, מגורה, וכדומה.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הנה כמה שיטות טבעיות שיעזרו לכם להילחם בעור היבש:

1. מים, מים, ושוב מים

נכון שקשה יותר לשתות הרבה מים בעונה הקרירה, ובכל זאת, כדאי שתעשו מאמץ. שתייה מרובה של מים תשמור על האלסטיות של העור, תעניק לו מינרלים חשובים ובעיקר, לחות. 

2. לא ללקק את השפתיים

פעולה זו גורמת לשפתיים להתייבש מהר יותר פי כמה, בעקבות העובדה כי הרוק שלנו מכיל אנזימים שונים שפחות אפקטיבים באוויר הקר. לכן, נסו להימנע מכך. במקום זאת, השתמשו בשפתון טבעי. הנה מתכון קל ופשוט להכנת שפתון בבית: כפית דבש, כפית אלוורה, 4 קוביות שוקולד מריר איכותי מומס. מערבבים הכל, ושמים במקפיא לשעה. מעבירים לקופסא קטנה ומורחים בעת הצורך.

3. למרוח קרם גוף

הגוף שלנו כאמור מאבד לחות בעונה הקרה, לכן, חשוב להשיב לו את הלחות. מומלץ למרוח קרם גוף בכל לילה לפני השינה, אז הלחות נספגת הכי טוב. 

הנה מתכון שווה להכנת קרם גוף טבעי בבית: חצי כוס שמן שקדים, רבע כוס שמן קוקוס, 2 כפות חמאה שיאה, 2 טיפות שמן לבנדר. מערבבים הכל ומכניסים למקרר לחמש שעות. מורחים אחרי המקלחת. אפשר גם על הפנים. 

67% לא
33% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE