הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מושל פלורידה יסיים חוזים עם קבלנים פדרליים – כדי להילחם בהצפת המהגרים הלא חוקיים
דה-סנטיס התייחס לעשרות הטיסות של המסתננים שנערכו ללא ידיעתו ע"י ביידן, ואמר שלמרות שלממשלה הפדרלית יש סמכות שיפוט על המרחב האווירי – הוא יעשה כל שביכולתו להילחם בכך

המושל רון דה-סנטיס הגיב לדיווחים על עשרות טיסות המלאות במהגרים בלתי חוקיים שנחתו בפלורידה, ואמר כי ממשלתו בוחנת לסיים חוזים עם קבלנים פדרליים, אשר סייעו להעביר את אותם מסתננים, כדי להילחם במדיניות הממשל האמריקני.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מושל פלורידה, רון דה-סנטיס (צילום: Getty Images)

 

על פי משרדו של דה-סנטיס, כזכור, למעלה מ-70 טיסות שיצאו מהגבול הדרומי של ארה"ב נחתו בנמל התעופה ג'קסונוויל.

אחד מאותם אנשים, ככל הנראה, היה אזרח הונדורס בן 24 שנכנס למדינה בזכות ששיקר כי הוא קטין, והצליח בעקבות המדיניות של ממשל ביידן המאפשרת להכניס קטינים המגיעים לגבול ללא ליווי מבוגר. בן ה-24 מואשם כעת ברצח אכזרי של תושב פלורידה שנתן לו חסות.

משרדו של דה-סנטיס מסר כי הפשע הוא "נוראי", ואמר כי הוא מראה את הבעיה ב"הגירה הלא חוקית והלא מוגבלת". בראיון שהעניק המושל לרשת 'פוקס ניוז', דה-סנטיס אמר: "אם ביידן לא היה עושה את זה, אם הוא היה עושה את העבודה שלו, האדם הזה היה היום בחיים".

המושל ציין כי הטיסות הגיעו בשעות הקטנות של הלילה, ב"אחת, שתיים או שלוש לפנות בוקר", והוסיף כי הן בוצעו "ללא הודעה מוקדמת" מה שלא מאפשר לו להטיל וטו על הטיסות.

"הרשויות הפדרליות, כמובן, שולטות במרחב האווירי, והם שם על הקרקע. הם לוקחים את האנשים האלה, ואז הם שולחים אותם לאזורים אחרים של פלורידה באוטובוס", אמר המושל.

 

מהגרים במקסיקו (צילום: Getty Images)

 

מכאן, דה-סנטיס אמר בראיון לרשת 'פוקס ניוז' כי משרדו מתכנן להילחם בטיסות הללו, למרות העובדה שלממשלה הפדרלית יש סמכות שיפוט על המרחב האווירי.

"אנחנו בוחנים מה אנחנו יכולים לעשות", אמר. "אני חושב שהם משתמשים בקבלנים פרטיים. אז מה שאנחנו בוחנים זה איך אנחנו יכולים להילחם נגד הקבלנים, ואנחנו יכולים למנוע מהם חוזי מדינה, דבר שאנחנו נעשה".

"האם אנחנו יכולים למנוע מהם גישה לשוק של פלורידה באופן כללי? האם אנחנו יכולים להטיל עליהם עוד מס? האם אנחנו יכולים לעשות דברים כדי לעצור תמריצים שלא ימשיכו לעשות את זה?", המשיך דה-סנטיס, "אז אנחנו הולכים לעשות את כל מה שאנחנו יכולים לעשות. אנחנו הולכים לרדוף אחרי כמה מהקבלנים האלה, כי הם מביאים אנשים שגורמים לנו עומסים, וכפי שאמרנו, גרמו למישהו לאבד את חייו באופן טרגי".

7% לא
93% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE