הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מושל קליפורניה חושף מדוע ביטל את השתתפותו בוועידת האקלים של האו"ם
לאחר קרוב לשבועיים שבהם לא הופיע בציבור, המושל ניוסאם השתתף באירוע במהלך יום שלישי והסביר שהחליט לבטל את נסיעתו לסקוטלנד כדי לבלות עם ארבעת ילדיו הקטנים במהלך ההאלווין שחל בסוף השבוע האחרון. "הילדים ממש עשו לי 'התערבות' ואמרו שהם לא מאמינים שאני עומד לפספס את החג", הוא אמר

מושל קליפורניה, גאווין ניוסאם, התייחס מוקדם יותר היום (שלישי) לכך שנעדר מוועידת האקלים של האו"ם. לדבריו של המושל הדמוקרטי, הוא נאלץ לבטל את הגעתו ברגע האחרון כדי לבלות עם ארבעת ילדיו במהלך חג ההאלווין.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


המושל ניוסאם, מוקדם יותר היום (צילום: AP)

 

כזכור, בשבועיים האחרונים הופצו קונספירציות רבות בנוגע לניוסאם, בעיקר ברשתות החברתיות ובאתרי "חדשות" של הימין הקיצוני, שניסו לרמוז על כך שהמושל מסתיר את מצבו הרפואי מאז שקיבל את זריקת החיסון השלישית בחודש שעבר.

ניוסאם הסביר כי בחודשים האחרונים הוא עסק בבחירות החוזרות (שבהן ניצח בהפרש עצום) ולאחר מכן בחתימה על מספר הצעות חוק שאושרו ע"י המחוקקים בסקרמנטו. במקור, הוא ואשתו ג'ניפר תכננו להגיע לגלזגו לקראת ועידת האקלים, אולם ארבעת ילדיהם הקטנים (בני 5 עד 12) שכנעו אותו לבטל את הנסיעה.

 

 

"אני מרגיש כאילו אני נמצא על מכשיר ריצה - אנחנו עברנו ממשבר למשבר. הילדים ממש עשו לי 'התערבות' ואמרו שהם לא מאמינים שאני עומד לפספס את האלווין", אמר ניוסאם.

לדבריו של המושל, תחילה הוא סבר שעליו להגיע לוועידת האקלים, אולם למחרת בבוקר שינה את דעתו: "קמתי עם תחושת בטן כזו שעליי לבטל את הנסיעה", הוא אמר.

 

המושל ניוסאם, אשתו ג'ניפר וארבעת ילדיהם בערב הבחירות ב-2018 (צילום: Getty Images)

 

עוד חשף המושל כי בילה במהלך השבוע האחרון עם ארבעת ילדים. מעבר ל'טריק או טריט' המסורתי של האלווין, ניוסאם סיפר כי נכח בטורניר כדורגל של ילדיו: "זה אולי השבוע הכי יעיל שהיה לי בתור מושל", הוא אמר.

באופן רשמי, המושל ניוסאם ביטל את נסיעתו לסקוטלנד ב-29 באוקטובר, ולשכתו הסתפקה בהודעה קצרה ביותר שבה נכתב שהמושל אינו ישתתף בוועידת האקלים בגלל "מחויבויות משפחתיות".

בשבועיים שעברו מאז לא נמסרו הודעות כלשהן מלשכתו - דבר שגרר ביקורת מצד מחוקקים רפובליקניים. אחד מהם, קווין קיילי (שאף התמודד בבחירות החוזרות בספטמבר), כתב ש"היעדרותו של מושל תמיד מהווה עניין לציבור, בייחוד כאשר מדובר במושל שטוען שיש לו סמכות בלעדית לשלוט על חיי אדם באמצעות 'מצב חירום'".

34% לא
66% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE