הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
משרד החינוך בפורט לודרדייל הודיע: מבטלים את חובת המסכות בבתי הספר
שבועות ספורים לאחר שהוחלט לאפשר לתלמידי התיכונים לבחור האם להגיע לבתי הספר עם מסכות, מועצת החינוך במחוז בראוורד הצביעה בעד הרחבת המדיניות, שתחול גם בחטיבות הביניים ובבתי הספר היסודיים החל מה-20 בנובמבר

משרד החינוך השני בגודלו בפלורידה, במחוז בראוורד, הודיע מוקדם יותר היום (שלישי) כי בכוונתו לבטל את חובת המסכות שהוכרזה בבתי הספר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: AP)

 

חברי מועצת החינוך המקומית דנו בנושא מוקדם יותר הבוקר והצביעו בעד המדיניות החדשה, שתיכנס לתוקף באופן רשמי ב-20 בנובמבר.

במהלך הדיון, חברי המועצה הסבירו שתחלואת הקורונה במחוז יורדת, כמו גם מספר התלמידים הנדרשים לשהות בבידוד. מעבר לכך, חברי מועצת החינוך הצביעו על כך שבני 5 ומעלה זכאים להתחסן, כסיבה לביטול המדיניות. ולמרות זאת, לתלמידים בכל זאת מומלץ לעטות מסכות בבתי הספר, אך הם לא יחוייבו לעשות זאת.

 

 

חשוב לציין כי מועצת החינוך אישרה מדיניות דומה בחודש שעבר, שחלה אך ורק על תלמידי התיכונים השונים. כעת, במסגרת המדיניות החדשה, גם תלמידים בחטיבות הביניים ובבתי הספר היסודיים לא יחוייבו לחבוש מסכות.

 

מושל פלורידה, רון דה-סנטיס (צילום: Shutterstock)

 

כזכור, מוקדם יותר השנה משרד החינוך במחוז בראוורד מצא את עצמו בלב הסכסוך המתוקשר בין הבית הלבן לבין לשכת מושל פלורידה.

בחודש יולי האחרון מושל פלורידה, רון דה-סנטיס, חתם על צו מנהלי האסור על משרדי החינוך במדינה ליישר קו עם המלצת המרכזים לבקרת מחלות ומניעתן (CDC) ולהורות על חובת מסכות במוסדות הלימוד. יתרה מכך, המושל הורה לעכב משכורות של עובדים במשרדי החינוך שבהם כן הוכרזה חובת מסכות.

העימות בין פלורידה לבין הממשל הפדרלי החריף עוד יותר בחודש שעבר, כאשר הבית הלבן החל להעביר מאות אלפי דולרים לאותם משרדי החינוך שפעלו בניגוד להנחיות המושל.

אחד מאותם משרדי החינוך שקיבלו תקציב פדרלי הוא לא אחר מאשר זה בבראוורד. ד"ר ויקי קרטרייט, מפקחת החינוך בפועל במחוז, אישרה את הדיווחים ומסרה: "אנחנו אסירי תודה למשרד החינוך הפדרלי. כפי שאמרנו בעבר, שמענו ממשל ביידן ומשר החינוך, והוסבר לנו שנזכה לגיבוי כלכלי".

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE