הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הורי קליפורניה זועמים על ננסי פלוסי וגווין ניוסם – שהשתתפו בחתונה ללא מסכה
לא ברור אם יו"ר בית הנבחרים ומושל המדינה הפרו את ההנחיות, אך ההורים כועסים בטענה שפוליטיקאים עושים כאוות נפשם, בעוד ילדים "עוטים מסכות בין ביס לביס"

יו"ר בית הנבחרים, ננסי פלוסי, ומושל קליפורניה גווין ניוסם, השתתפו בחתונה מפוארת יחד עם פוליטיקאים נוספים ואורחים רבים, בעוד כולם היו ללא מסכות על הפנים. כעת, כאשר התמונות התפרסמו, רבים מפנים כלפיהם ביקורת על כך שהםמרשה לעצמם להיות בלי מסכה - בעוד ילדים בקליפורניה מחוייבים לעטות כיסוי פנים בבתי הספר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


יו"ר בית הנבחרים משתתפת בחתונה ללא מסכה (צילום: מתוך טוויטר)

 

תחילת החתונה התקיימה בבית העירייה בסן פרנסיסקו, שם האורחים שהגיעו נאלצו להציג הוכחת חיסון – ואחרי זה עשו את דרכם לאחוזת גטי, שם החגיגה נמשכה. באירוע השתתפו גם מושל קליפורניה, גווין ניוסם, וראש עיריית סן פרנסיסקו, לונדון בריד.

"גווין ניוסם, לונדון בריד וננסי פלוסי, כולם נכחו בחתונה המונית ללא מסכות", צייצה עורכת בעיתון 'ריזון', ליז וולף. "אבל היי, בואו נוודא שילדי סן פרנסיסקו עוטים מסכות בבתי הספר".

ארגון מקומי הנקרא 'פותחים מחדש את בתי הספר בקליפורניה', העביר גם הוא ביקורת בציוץ בטוויטר עם תמונה של פלוסי בין קהל גדול, כאשר אף אחד לא עוטה מסכה. "ומדוע האורחים יכולים לעשות את זה? ללא מסכה במקום מקורה, כאשר אירועים בבתי ספר ברחבי קליפורניה מבוטלים, וילדים חייבים לעטות מסכות במשך 7 שעות ביום, כולל בחוץ בהפסקה בחלקים רבים בדינה, כולל בסן פרנסיסקו".

 

 

באוקטובר, העיר סן פרנסיסקו הקלה את דרישות המסכה באזורים מקורים, לאירועים דתיים במידה שכל הנוכחים מחוסנים, ואך ורק עבור קבוצות של פחות ממאה איש. "אנשים במסגרות כאלה יכולים הסיר את המסכות שלהם, אם המעסיק או מאחר ההתכנסות יכולים לוודא כי 100% מכל מי שנמצא הוא מחוסן באופן מלא", נכתב בהנחיית העירייה. "המעסיק או המאחר חייבים גם להבטיח אוורור נאות, וכי ילדים מתחת לגיל 12 אינם נוכחים, לצד עוד אמצעי זהירות".

לא ברור כמה אורחים נכחו בחתונה בה השתתפה יו"ר בית הנבחרים, אך ניתן לראות בתמונה לפחות 60 איש. בתמונות נוספות שפורסמו מהאירוע, ניתן לראות יותר מ-100 מקומות ישיבה.

ערוצי תקשורת פנו למשרד הבריאות של סן פרנסיסקו, וזה סירב להגיב אם התקיימו הפרות כלשהן.

עדכון מדיניות המסכות האחרון בקליפורניה, שפורסם בספטמבר, קובע כי "מסיכות נדרשות עבור אנשים לא מחוסנים ומומלצות לכולם במקומות ציבוריים מקורים, כמו: קמעונאות, מסעדות, תיאטראות, מרכזי בידור, פגישות, משרדי ממשלה".

 

 

ללא קשר אם מדובר בהפרה או לא, מייסד 'פותחים מחדש את ביה"ס בקליפורניה', ג'ונתן זכרסון, אמר לרשת 'פוקס ניוז' כי התמונות של פלוסי חוגגת ללא מסכות בזמן שילדים נאלצים לעטות מסכות זה "מכעיס". "ההורים הגיעו לנקודת רתיחה. הם פשוט גמורים, וכשאתה רואה את ההתעלמות המוחלטת מהכלל של ננסי פלוסי והאנשים העשירים האחרים האלה, וחוסר ההתחשבות במה שעובר על הילדים שלנו, זה כל כך מייאש ומכעיס".

זכרסון הוסיף כי ילדים באזור מפרץ סן פרנסיסקו מקבלים הוראה לעטות את המסכות שלהם בין ביס לביס בזמן ארוחת הצהריים. "אתה ממשיך לכפות את הכללים האלה, וכל האנשים בשלטון לא עוקבים אחריהם, אבל אז הם כופים אותם על האנשים שאין להם קול ושהם הכי פחות בסיכון – ואלה הילדים שלנו".

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE