הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מנסים להיגמל מהקפה? הנה חמישה צמחי מרפא מעוררים
שותים ארבע כוסות קפה ביום ומנסים להיגמל מההרגל המגונה? יש לנו חדשות טובות בשבילכם! מסתבר שיש דרכים טבעיות לחלוטין לקבל בוסט אנרגיה ולהישאר ערניים ללא קפאין

אם גם אתם לא יכולים לפתוח את הבוקר שלכם בלי כוס קפה, ובמהלך היום אתם שותים לפחות עוד כמה כוסות, הגיע הזמן שתכירו את האלטרנטיבות הבריאות והטבעיות לקפאין. למעשה, יש לא מעט צמחים ייחודים שיכולים לעזור לכם לקבל אנרגיה, ולחזק את הגוף. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


שינוי הרגלים יכול להיות תהליך מורכב וקשה, אך החדשות הטובות הן שאין כל צורך להיפטר ממכונת הקפה, אלא להכיר כמה אפשרויות נוספות לקבלת אנרגיה, ולהחליף את כוס הקפה במשהו אחר. הנה חמישה אלטרנטיביות טבעיות ובריאות.

1. ג׳ינסנג קוריאני: צמח בעל השפעה ממריצה על מערכת העצבים. מחקרים מהשנה האחרונה הוכיחו כי צמח זה גם בעל השפעה חיובית על הריכוז והקוגניציה. כלומר, ביכולת מילוי משימות, ביצועים שונים, ועוד. בנוסף, הוא תורם להעלאת רמת האנרגיה ותחושת חיוניות גבוהה. 

2. צמח הגוארנה: מעלה את רמת הדופמין, הסרוטונין והאדרנלין בגוף. כמו כן, מחקרים הראו כי שילוב של צמח זה בתזונה היומית יכול להפחית באופן ניכר תחושת עייפות ולשפר תפקוד מנטלי, זאת לצד שיפור במצב הרוח, והערנות.

3. מאקה: גדל בהרי האנדים בפרו ובעל ריכוז גבוה במיוחד של ויטמינים, מינרלים וחומצות אמינו. הוא מספק אנרגיה וחיוניות, וספורטאים רבים משתמשים בו על מנת לקבל אנרגיה ולבנות מסת שריר. 

4. גרין מגמה: מיצוי של עשב שעורה ונחשב למזון על. מכיל למעלה משבעים נוטריינטים, חומצות אמינו, ויטמינים, מינרלים, נוגדי חמצון ועוד. צמח זה מעניק אנרגיה רבה וזמינה למשך זמן רב.

5. תה ירוק: תה ירוק נחשב לממריץ ומחזק ורמת הקפאין בו גבוהה במיוחד, לכן האפקט יהיה ממש כמו עם קפה ואפילו יותר. בנוסף, מחקרים הראו כי הוא משפר תפקודים קוגניטיביים. 

25% לא
75% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE