הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הכירו: 7 דרכים טבעיות להקל על פסוריאזיס
באמצעות כמה צעדים די פשוטים וקלים תוכלו לשפר את איכות החיים שלכם במידה ואתם סובלים מפסוריאזיס. ריכזנו עבורכם כמה טיפים מנצחים שיעזרו לכם להתמודד עם התופעה ולהרגיש הקלה כבר תוך זמן קצר

פסוריאזיס נקרא בעברית ספחת, ולמעשה מדובר במחלת עור בה מערכת החיסון תוקפת את תאי העור. המחלה באה לידי ביטוי בתהליך של שגשוג תאי קשרש, פצעים ונגעים ולתחושה מחוספסת במגע. מלבד התחושות הלא נעימות, היא גם גורמת למבוכה בקרב הסובלים ממנה. אך טיפול רפואי לצד כמה צעדים טבעיים ופשוטים, בהחלט יכולים לעזור. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


1. הימנעו ממה שצריך

בראש ובראשונה, חשוב להימנע ככל האפשר מעישון סיגריות ומשקאות אלכוהולים מהסיבה הפשוטה כי פעולות אלה יכולים להוביל להחמרה ניכרת בתסמיני המחלה ועידוד דלקות בעור. מאמץ לזנוח הרגלים אלו יכולים להוביל לשיפור ניכר.

2. לשמור על לחות 

החורף היא העונה הפחות טובה עבור חולי פסוריאזיס, אז היובש בעור מגיע לשיאו ויכול לגרום להחמרה של תסמיני המחלה. לכן, חשוב במיוחד להקפיד על לחות באמצעות תכשירים ייעודיים כגון חמאת שיאה, קרם לחות לגוף, קרם קוקוס וכדומה. 

3. לוותר על הבושם

חלק ניכר מהבשמים הקיימים כיום בשוק מכילים כימיקלים שונים אשר יכולים לגרות את העור וכתוצאה מכך לעודד דלקות וגירויים לגרום לאי נוחות ואף החמרה בתסמיני המחלה. לכן, חשוב במיוחד להחליף מוצר מסוג זה במוצר ייעודי לבעלי עור רגיש.

4. לשפר את התזונה

למזון שאנו אוכלים השפעה ניכרת ומהותית על המערכות השונות בגוף. לכן, על מנת לשמור על בריאות העור יש להימנע ככל האפשר מאוכל שומני, מטוגן וחריף. להמעיט בבשר אדום ומאכלים עתירי שומן. כך תוכלו להפחית דלקות בגוף ולהימנע מהחמרה במחלה. תשתו הרבה מים, העדיפו פירות, ירקות, קטניות ודגנים. כמו כן, מומלץ לצרוך אומגה 3 לשיפור מרקם העור ובריאותו. 

5. להירגע

פסוריאזיס הינה מחלה בה מערכת החיסון תוקפת את הגוף, לחץ ומתחים מהווים גורם אשר מאיץ את פעילות מערכת החיסון לעודד דלקות אשר מחמירות בסופו של יום את תסמיני המחלה. לכן, נסו להישאר רגועים, תרגלו מדיטציה, ותעשו פעילות גופנית.

6. תוספי תזונה

מדובר על מרכיב חיובי המעניק לגוף דחיפה למלחמה נגד הפסוריאזיס. מומלץ לצרוך אומגה 3, ויטמין d, אלוורה, שמן נר הלילה ועוד. מוצרים אלו נצאו אפקטיבים במיוחד להפחתת תסמיני המחלה.

7. צמחי מרפא

הכורכום נמצא יעיל להקלת תסמיני פסוריאזיס ושיפור בריאות העור בזכות העובדה כי הוא מפחית דלקתיות בגוף. ההמלצה היא לצרוך 1.5 עד 3 גרם ביום. כמובן שניתן לצרוך את הכורכום כתוסף תזונה, או לפזר אותו על המזון ובמשקאות. 



0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE