הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
עד מאה ועשרים: 4 מזונות לתוחלת חיים ארוכה יותר
תזונה מאוזנת ונכונה היא חלק בלתי נפרד מחיים טובים יותר, בריאות איתנה יותר, וכמובן חיים ארוכים יותר. הנה ארבעה מאכלים שיגמרו לכם לשפר את תוחלת החיים, ועל הדרך להיות בריאים וחזקים יותר

כיום כבר אין ספק, תזונה משפיעה באופן ישיר על הנפש והבריאות שלנו. לכן, ישנה חשיבות אדירה בבחירת תזונה מאוזנת ונכונה, הכוללת מגוון רחב של פירות, ירקות ודגנים. ריכזנו ארבעה מזונות מאריכי חיים, שכדאי שיכנסו לתפריט היומי שלכם.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


עלים ירוקים

מדובר על חסה, תרד, עלי מנגולד, עלי קולרד, גרגיר הנחלים ועוד. הם לא רק מזינים ובריאים במיוחד, הם כבר נחשבים לחלק בלתי נפרד מהתפריט היומי של אנשים בריאים החיים באיזורים בעולם המתאפיינים בתוחלת חיים ארוכה במיוחד. חצי כוס של עלים ירוקים מכילה ויטמינים רבים, מינרלים, וערכים תזונתיים רבים.

שעועית

האזורים הכחולים הינם למעשה מקומות ברחבי העולם בהם תחולת החיים נחשבת גבוהה במיוחד, ומחקרים מהשנה האחרונה הסבירו כי כוס שעועית ביום שוות ערך לארבע שנים נוספת של תוחלת חיים. בקיצור, שווה להוסיף את המאכל הזה לתפריט היומי שלכם, ועל הדרך הוא גם מכיל הרבה חלבון וברזל.

דגנים מלאים

עשירים בסיבים תזונתיים אשר גורמים לעיכול מהיר ואפקטיבי יותר. מומלץ להוסיף לתפריט היומי אורז בר, קינואה, חיטה מלאה, וכדומה. כמו כן, דגנים מלאים מעניקים תחושת שובע לאורך זמן, וכך מונעים נשנושים ועלייה במשקל. 

אגוזים

הכוונה היא לאגוזים לא קלויים כמובן, כאשר השקדים נחשבים לטובים ביותר לאריכות ימים. בנוסף, הבוטנים מכילים כמות גבוהה של חלבון, כך שהם נהדרים עבור מי שעוסק בפעילות גופנית ומעוניין לעבור על מסת שריר. 

6% לא
94% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE