הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ג'ף בזוס חוזה: "רק מספר מוגבל של אנשים ישארו בכדור-הארץ"
מייסד אמזון ובעלי חברת החלל הפרטית Blue Origin העניק ראיון מיוחד בפסגת חדשנות בארה"ב ובו ניבא איך יראו חיינו ואיך יראה עתיד המין האנושי, כל הפרטים בכתבה

האנושות תעביר את רוב התעשייה לחלל ותאפשר רק למעטים נבחרים להישאר על הפלנטה שלנו, שיהפוך לאתר נופש טבעי, על פי ג'ף בזוס.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: RT)

המיליארדר של אמזון שיתף בהתלהבות את התחזיות שלו לגבי איך תיראה הציוויליזציה האנושית בעתיד - כשהוא עוזר באופן אישי לקרב את העתיד הזה - כך במהלך הרצאה ב'פורום איגנטיוס' השנתי שהתקיים בוושינגטון הבירה.

בזוס מצפה שמושבות חלל גליליות עצומות אשר הינן מסתובבות יוכלו לספק כוח משיכה מלאכותי עבור מיליוני תושבים שיחיו בהם ואשר הם יפעילו את מרבית הייצור התעשייתי של האנשות בחלל - בינתיים, כדור הארץ יהפוך לשמורת טבע עם גישה מוגבלת בדומה לפארקים הלאומיים של ארה"ב כיום אשר בני אנוש החיים בחלל יבקרו בו לעתים.

"המקום הזה מיוחד, אנחנו לא יכולים להרוס אותו", אמר מייסד אמזון על הפלנטה שלנו.

"מיליוני אנשים יעברו מכדור הארץ לחלל עם הזמן. וזה החזון של Blue Origin - מיליוני אנשים עובדים בחלל", אמר.

"במשך מאות שנים, רוב האנשים או רבים מהם ייולדו בחלל. זה יהיה הבית הראשון שלהם. הם ייוולדו על המושבות האלה, הם יחיו על המושבות האלה. הם עשויים לבקר בכדור הארץ כמו שהייתם מבקרים בפארק הלאומי ילוסטון", חוזה בזוס.

הוא אמר שלמושבות עצמן "יהיו נהרות ויערות וחיות בר", מה שלכאורה הוציא את נאומו מתחום העתידנות אל המדע הבדיוני האופטימי.

בזוס התייחס גם לפיזיקאי של אוניברסיטת פרינסטון, ג'רארד אוניל, שהציע את הרעיון של בתי גידול מיוחדים שיתקיימו בחלל כבר ב-1976, כמקור ההשראה עבורו.

הוא אמר שסוג ההתרחבות שהוא חזה הוא בלתי נמנע, אם האנושות תרצה לצמוח בצורה בת קיימא.

"כדור הארץ הזה יכול לתמוך, נניח, ב-10 מיליארד אנשים במידה מסוימת. נצטרך לעבוד קשה מאוד כדי להבין איך לעשות את זה מבלי להשפיל את כדור הארץ... מערכת השמש יכולה לתמוך בטריליון אנשים", אמר. היזם לא התייחס למי הוא שלדעתו יהיה אמור להחליט מי יזכה ומי לא יזכה לחיות על כדור הארץ בעתיד, כשנשאל על ידי מנחת האירוע את השאלה.

אם תקדים היסטורי הוא אינדיקטור כלשהו, ​​הרשאות המוענקות על ידי עושר ומעמד עשויות להיות מעורבות.

הטבות מעמד שכאלה אשר מהו נהנה בזוס עצמו (כאחד האנשים העשירים ביותר על פני כדור הארץ) נדונו בראיון, כשבזוס התפאר בכך שהצליח להשיג הופעה בסדרת הסרטים האהובה עליו, מסע בין כוכבים.

44% לא
56% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE