הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
האקרים פרצו לשרת של ה-FBI ושלחו מיילים למאות אלפי אנשים
סוכנות החקירות הפדרלית הודתה כי המערכת שלה נפרצה, וטענה כי התוכן היה לא קוהרנטי ולא הגיוני. "החומרה המושפעת הושבתה במהירות עם גילוי הבעיה"

שרת הדואר האלקטרוני של ה-FBI נפרץ ככל הנראה ביום שישי בלילה, ושלח מיילים ליותר מ-100,000 איש. כך נמסר מלשכת החקירות הפדרלית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


רשות החקירות הפדרלית (צילום: Getty Images)

 

הרשויות טרם קבעו מי פרץ למערכת של הסוכנות או מה המניע העומד מאחורי המיילים, אשר לדבריהם היו לא קוהרנטיים ומלאים בשטויות טכנולוגיות.

האימיילים הזהירו את הנמנעים כי ייתכן שהמידע שלהם במחשב מותקף על ידי ויני טרויה, האקר מפורסם ובעלים של חברת אבטחת הסייבר Night Lion Security.

על הודעות הדואר שנשלחו בשמו של ה-FBI, דווח לראשונה על ידי The Spamhaus Project, עמותה המבוססת באירופה אשר עוקבת אחרי הודעות ספאם ואיומי סייבר. החברה פרסמה נתונים אשר הראו עלייה בהודעות מייל ואזהרות מזויפות, שנשלחו בשני גלים מסיביים. חוקר של החברה, אמר כי האימיילים נשלחו משרת של ה-FBI, והתקבלו אצל מנהלים ציבוריים.

 

 

ה-FBI אישר את התקרית ביום שבת, אך הדגיש כי המערכות שנפרצו "הושבתו במהירות" לאחר שהתקבלו הדיווחים על הפריצה. "ה-FBI וה-CISA מודעים לתקרית הבוקר, הכוללת מיילים מזויפים מחשבון הדואר האלקטרוני שמסתיים ב[email protected]", נמסר בהודעה מהסוכנות. "האירוע עדיין נמשך, ובשלב זה אנחנו לא יכולים לספק מידע נוסף".

עוד נמסר מהסוכנות הפדרלית כי "החומרה המושפעת הושבתה במהירות עם גילוי הבעיה. אנחנו ממשיכים לעודד את הציבור להיות זהיר משולחים לא ידועים, וקוראים להם לדווח על כל פעילות חשודה".

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE