הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לקראת החורף: זה מה שקורה לגוף שלכם כשאתם לא שותים מספיק מים
אין ספק כי בעונה הקרה מאתגר יותר לשתות כמויות גדולות של מים, אך חשוב לעשות את המאמץ ולהגיע לכמות המומלצת ליום. בשביל לתמרץ אתכם, ריכזנו כמה עובדות על מה קורה לגוף כאשר לא שותים מספיק, ועל הדרך כמה טיפים שיעזרו לכם לשתות יותר

מים הם נוזל החיים. הם משפיעים על מאות תהליכים ביולוגיים בגוף שלנו, מונעים מחלות, מנקים את הדם, מסייעים לירידה במשקל, ושומרים על העור שלנו זוהר ובריא. אך בשגרה עמוסה, ובעיקר בעונת החורף, קשה להגיע לכמות המומלצת ביום. לכן, ריכזנו כמה עובדות מעניינות על מה קורה בגוף כאשר לא שותים מספיק, או במילים אחרות, היתרונות האדירים של שתיית מים. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


יובש בעור 

פעילות תקינה של כלי דם תורמת להתחדשות מהירה וטובה יותר של עור. לכן, שתיית מים מרובה במהלך היום תוכל לעזור לכם להשיג עור בריא וזוהר יותר. כאשר אתם לא שותים מספיק מים אתם מאיצים את התייבשות העור, מה שמוביל להזדקנות מוקדמת, ומראה לא חיוני. 

פצעונים

אחד הגורמים המרכזיים להופעת פצעונים הוא הצטברות רעלים הנובעת בעקבות העדר מים בגוף. במילים אחרות, כאשר אתם לא שותים מספיק, תתכוננו להופעת פצעונים במקומות שונים בגוף, בעיקר באזור הפנים. כמו כן, כאשר לא שותים מספיק מים, יכולת הסינון של הכליות נפגעת, מה שמוביל לבעיות פיזיולוגיות שונות. 

שלושה טיפים מנצחים שיעזרו לכם לשתות יותר בעונה הקרה

1. הסתובבו תמיד עם בקבוק מים

אחת הסיבות המרכזיות לכך שרבים לא שותים מספיק מים היא עצלנות או היסח דעת. פעמים רבות פשוט אין לנו כוח לקום ולמזוג לעצמנו כוס מים. לכן, אם אתם רוצים לשתות יותר, תתחילו להסתובב עם בקבוק מים, לכל מקום אליו אתם הולכים. כן, אפילו בבית או במשרד. 

2. תשדרגו את המים

רבים מתקשים לשתות הרבה מים כי זה לא טעים כמו משקה קל, קפה או תה. החדשות הטובות הן שאתם יכולים לשדרג את המים שלך בקלות ובפשטות, ואפילו באמצעות רכיבים טבעיים ובריאים לגמרי. כך למשל תוכלו להוסיף לבקבוק המים שלכם חתיכה של מלפפון, או לימון, מקל קינמון, תפוח, חופן נענע, ולמעשה כל מה שאתם אוהבים ויעשה לכם כיף ומעניין יותר לשתות. 

3. תפרגנו לעצמכם בבקבוק מים מגניב 

ממש כמו שממליצים לרכוש בגדי ספורט איכותיים ויפים לחדר הכושר על מנת לעודד את הרצון ללכת לאימון, אותו הדבר עם בקבוק מים. תפקנו את עצמכם ותלכו לרכוש בקבוק איכותי ויפה, כזה שיעשה לכם חשק להסתובב איתו ולשתות ממנו.



0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE