הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"נערוף לו את הראש": בן 73 מפלורידה הורשע באיום על שלושה חברי קונגרס
תושב מחוז דרום סרסוטה התקשר ב-3 פעמים נפרדות לנציגים דמוקרטים, ביניהם אילהאן עומאר, וטען כי הוא מגיע להרוג אותם. הוא צפוי לקבל חמש שנות מאסר פדרליים

גבר ממחוז דרום סרסוטה, פלורידה, נמצא אשם בביצוע שיחות בהן איים על שלושה חברי קונגרס בנפרד בתחילת 2020.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילהאן עומאר, קיבלה איומים על חייה מתושב פלורידה (צילום: Shutterstock)

 

פרנק אנתוני פזוטו בן ה-73, המתגורר באזור לא רשום, בין דרום ונציה לאנגלווד, נמצא אשם ב"תקשורת המכילה איום לפצוע אדם אחר", לאחר משפט בן יומיים בבית המשפט המחוזי.

פזוטו הוא חבר המפלגה הדמוקרטית – וכך גם שלושת הנציגים עליהם הוא איים.

ממסמכי בית המשפט עולה כי ב-25 בינואר 2020, פזוטו התקשר למשרד של הנציג מקליפורניה אריק סוולוול, והשאיר את ההודעה: "שלום מר סוולוול, אני בא להרוג אותך".

חמישה ימים לאחר מכן, ב-30 בינואר, הוא התקשר למשרד של אדם שיף, גם נציב מקליפורניה, ואמר: "היי, אני עובד של MS-13 (ארגון פשע בינלאומי שהוקם בלוס אנג'לס). אנחנו באים לאדם שיף הלילה. אנחנו הולכים לערוף לו את הראש".

לבסוף, ב-3 בפברואר, הוא התקשר למשרדה של הנציג אילהאן עומאר ממניסוטה, ואמר לפקיד שענה לטלפון: "תגיד לה שאני הולך להרוג אותה היום".

 

 

בכל פעם, השיחות התבצעו באמצעות טלפון סלולרי, ונותבו דרך מגדל סלולרי באנגלווד, ליד ביתו. כמו כן, בכל פעם הצוות שקיבל את ההודעות שלו לקח ברצינות רבה את דבריו, ודיווחו זאת למשטרת הקפיטול.

עומאר, הנציגה הפרוגרסיבית, התייחסה לתקרית בציוץ בחשבון הטוויטר שלה, שם כתבה: "היום הורשע גבר מפלורידה שהשאיר את ההודעה המצמררת הזו".

גם סוולוול פרסם תגובה להחלטת בית המשפט להרשיע את פזוטו, וכתב בטוויטר: "תודה לצוות התביעה על הרשעת אנתוני פזוטו, שאיים להרוג אותי ושתיים מעמיתיי. יותר מדי אנשים היום בוחרים באלימות על פני הצבעה כדי לחוקק שינוי פוליטי. אנחנו חייבים לתת את הדעת על כולם".

כתב האישום נגד פזוטו הוגש ב-22 בספטמבר 2020, וכעת הוא הורשע. הוא צפוי לקבל עונש מאסר מקסימלי של חמש שנים בכלא פדרלי. בינתיים, טרם נקבע מועד מתן גזר הדין.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE