הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מבוקש בקליפורניה בגין אונס ורצח נורה למוות על ידי כוחות הביטחון
אנשי שירות המרשלים הצליחו לאתר את החשוד באזור שדה התעופה הבינלאומי סקיי הארבור, ובניסיון המעצר התפתחו חילופי אש – שבסופם נקבע מותו של הגבר

מרדף אחר מבוקש מקליפורניה באשמת אונס ורצח הסתיים ביום שישי כאשר מרשלים הצליחו לאתר את החשוד, ובמהלך ניסיון המעצר שהפך לאלים, הם ירו והרגו אותו. כך נמר מהסוכנות הפדרלית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: Shutterstock)

 

חברי כוח המשימה של שירות המרשלים של ארצות הברית, איתרו את החשוד הנמלט ליד נמל התעופה הבינלאומי סקיי הארבור בפיניקס בסביבות השעה 7:00 בערב, וכאמור, במהלך מעצרו, החלו חילופי אש, כאשר כבישים מסביב נסגרו.

אנשי הביטחון ניסו לעצור את החשוד, אז "החשוד שלף אקדח, וירה מספר כדורים לעבר אנשי רשויות החוק. חברי כוח משימה השיבו באש ופגעו בחשוד", נמסר בהודעה רשמית משירות המרשלים.

עוד נמסר מהסוכנות הפדרלית כי מותו של המבוקש נקבע במקום, וכי לא היו פצועים נוספים באירוע: "נוסו אמצעים להצלת חיים. עם זאת, מותו של החשוד נקבע בזירה".

הרשויות טרם פרסמו את זהותו של החשוד, אך נמסר כי הוא היה מבוקש על פי צו מהרשויות בקליפורניה, בטענה להפרת שחרור על תנאי בתיק אשר כלל תקיפה ואונס אלים, וכן הוא היה מבוקש בלוס אנג'לס "בגלל רצח מזוויה שהתרחש מוקדם יותר החודש".

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE