הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
יו"ר בית הנבחרים לשעבר: קמלה האריס היא סגנית הנשיא הגרועה בהיסטוריה
ניוט גינגריץ', פוליטיקאי עם ותק של למעלה מ-40 שנה, התייחס לדיווח על בעיות אמון עמוקות בין ג'ו ביידן לסגניתו, ותקף את שניהם על כך "שלא השיגו כמעט כלום"

יו"ר בית הנבחרים לשעבר, ניוט גינגריץ', התראיין ברשת 'פוקס ניוז' בנוגע לדיווח של סי.אן.אן על המתיחות הגוברת בבית הלבן בין הנשיא לסגניתו, ואמר כי לדעתו קמלה האריס היא הסגנית "הגרועה בהיסטוריה".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הנשיא ג'ו ביידן וסגניתו, קמלה האריס (צילום: Shutterstock)

 

"אני חושב שקמלה האריס השיגה משהו מאוד היסטורי. היא גרמה ל-CNN, היסטורית התומך החזק ביותר של הליברליזם הדמוקרטי, לפרסם סיפור שלם על כך שצוות הנשיא והצוות של הסגנית שלו נלחמים אחד עם הני, בצורה אכזרית מאוד", אמר גינגריץ', שהתחיל את הקריירה הפוליטית שלו בשנת 1978, וכיהן כיו"ר בית הנבחרים משנת 1995 ועד 1999.

"מעולם לא ראיתי את CNN עושה משהו שיזיק לג'ו ביידן הסיפור הזה היה הרסני, ואני חושב שהוא מתחיל בעובדה פשוטה: דירוג האישור של ביידן הוא 38%. היא עם 28%", המשיך.

"ואני חושב שאתה תראה יותר לשון הרע, כי האמת היא, שהיא לא השיגה שום דבר", אמר יו"ר בית הנבחרים לשעבר. "אבל מצד שני, היא עובדת עם ג'ו ביידן, שגם הוא לא השיג כמעט כלום. וזו מבוכה. עצם הצפייה בו בפומבי, כשאין לו תסריט מובנה, היא קצת מפחידה למען האמת, לחשוב שזה מי שמפקד עלינו, ולדעת שיריבנו בשאר העולם צופים באותו סיקור בטלוויזיה".

לבסוף אמר: "אני חושב שלאחר שהכרתי מספר לא מבוטל של סגני נשיא, זוהי כנראה סגנית הנשיא הגרועה ביותר בהיסטוריה האמריקנית".

 

סגנית הנשיא קמלה האריס (צילום: Shutterstock)

 

גינגריץ' התראיין על רקע הסיקור בסי.אן.אן, שראיין עשרות גורמים המכירים את שהולך בבית הלבן, שם נטען כי למרות הפגנת האחדות הפומבית שלהם, ביידן וסגניתו מנהלים מערכת יחסים לא מתפרדת, שהגיעה "לקיפאון".

על פי הדיווחים, הצוות של האריס מתוסכל מכך שהנשיא משליך על כתפיה של הסגנית נושאים פוליטיים כבדים – כלל משבר ההגירה הבלתי חוקית בדרום. "הם שולחים אותה לשם בעקביות, במצבים שהם לא נכונים עבור מערך הכישורים שלה", אמר גורם שהיה אחד העוזרים הבכירים של האריס.

אחרים טענו כי סגנית הנשיא הייתה צריכה לבקש אחיות מוגדרת יותר בתחילת הממשל, אך לא עשתה זאת מחשש להיראות לא נאמנה לנשיא.

לפני כעשרה ימים, סקר של USA Today ואוניברסיטת סאפולק, הציג התרסקות בדירוג האישור של הנשיא ביידן – והוא עומד כרגע על 38%, בעוד ש-59% מסתייגים ממעשיו. דירוג האישור של האריס, כאמור, צנח ל-28%.

כמעט ממחצית הנשאלים, 46%, העידו כי ביידן עשה עבודה גרועה כנשיא יותר ממה שציפו, כולל 16% מאלה שהציבעו עבורו. 64% אמרו כי הם לא רוצים שביידן ירוץ לכהונה שנייה.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE