הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מתקשים להירדם בלילה? הנה 5 דרכים שיעזרו לכם לישון טוב יותר
בעיות שינה הפכו נפוצות במיוחד בשנים האחרונות וקל להתעלם מהן, אך למעשה הן יכולות להיות הרסניות ולפגוע באיכות החיים שלנו. אז מה עושים? הנה חמישה טיפים נהדרים שיעזרו לכם להירדם טוב ומהר יותר

כולנו מכירים את זה, נכנסים למיטה, ואז זה מתחיל. מתהפכים שוב ושוב. מזיזים את הכרית. מנסים לעשות הכל, סופרים כבשים, מורידים ומחזירים את השמיכה, וכך הלאה. בעיות שינה הפכו נפוצות במיוחד בשנים האחרונות, בקרב נשים וגברים כאחד. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מדובר על תופעה מתסכלת במיוחד, אשר פעמים רבות לא מקבלת את ההתייחסות הראויה. הבעיה היא, שבעיות שינה יכולות לפגום באיכות החיים, כאשר שינה טובה ואיכותית הינה מהותית וקריטית לבריאות שלנו, לתפקוד טוב יותר במהלך כל היום. 

הנה חמישה טיפים שיעזרו לכם לישון טוב יותר: 

1. הקפידו על שעות שינה קבועות 

הרגלי שינה בריאים ומאוזנים הם אחד העקרונות החשובים ביותר לשינה איכותית וטובה יותר. במילים אחרות, נסו ללכת לישון ולקום בשעות קבועות בכל יום. כך הגוף שלכם יתרגל למעגל שינה טבעי, שיאפשר לכם הירדמות מהירה וקלה יותר, וכמובן שינה עמוקה יותר.

2. הימנעו משנצים 

מומלץ להימנע משינה במהלך היום, קצרה ככל שתהיה מהסיבה הפשוטה כי היא יכולה לשבש את השעון הביולוגי ולפגוע בשינה התקינה של הלילה. כמו כן, גם קימה מאוחרת מדי בבוקר יכולה לפגוע בשינה שלכם בלילה. 

3. בלי סיגריות וקפה לפני השינה

צריכה של קפה או סיגריות, או גם וגם, עלולה להפריע לכם להירדם ולישון טוב בלילה. לכן, נסו להחליף הרגל זה בהרגל אחר כגון קריאת ספר, אמבטיה ארוכה ומפנקת, או הקשבה למוזיקה נעימה ומרגיעה. 

4. הימנעו מפעילות גופנית לפני השינה

לפחות חמש שעות לפני זמן השינה שלכם, נסו לא לבצע שום פעילות גופנית כזו או אחרת. ספורט מוביל לערנות ואדרנלין, מה שיקשה עליכם להירדם כאשר אתם נכנסים למיטה. לעומת זאת, פעילות גופנית בבוקר למשל, תעזור לכם להירדם מהר יותר בלילה. 

5. יוגה ומדיטציה

אחת הסיבות המרכזיות להפרעות שינה היא מתח. לכן, אחד הטיפים הטובים ביותר להירדמות מהירה יותר ושינה איכותית יותר הוא מדיטציה קצרה לפני השינה. תוכלו לבחור כל דבר, כל טכניקה, וכל סוג, כל עוד זה גורם לכם להירגע ולהיכנס למוד של שינה ורוגע. 

43% לא
57% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE