הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מהעסקאות היקרות בהיסטוריה: היכל סטייפלס סנטר בלוס אנג'לס ישנה את שמו ל-Crypto.com
הארנה האייקונית, הבית של הלייקרס בין היתר, ופלטפורמת המטבעות הקריפטוגרפים מהגדולות בשוק, הודיעו על שיתוף פעולה המציין כי הקריפטו "חצה את התהום אל המיינסטרים"

שמו של היכל סטייפלס סנטר האייקוני, שבדאונטאון לוס אנג'לס, ישונה בקרוב ל- Crypto.com Arena, במה שמדובר, על פי הדיווחים, כאחת מעסקאות שינוי השם היקרות בהיסטוריה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


סטייפלס סנטר ישנה את שמו ל-Crypto.com (צילום: Crypto.com)

 

פלטפורמת המטבעות הקריפטוגרפיים, Crypto.com, המבוססת בסינגפור, ו-AEG אשר מפעילה את הארנה, הודיעו על העסקה ביום שלישי בהצהרה לעיתונות.

על פי מקורות ששוחחו עם 'לוס אנג'לס טיימס', חברת המטבעות הדיגיטליים שילמה למעלה מ-700 מיליון דולרים עבור זכויות השם ל-20 שנה. ההסכם המדובר מייצג את אחד הגדולים מסוגו, אם כי בשנת 2017, Scotiabank הוציאה 800 מיליון דולר עבור זכויות השם בטורונטו ארנה, שם משחקים מייפלס ליפס וראפטורס.

סטייפל סנטר, ביתן של ארבע קבוצות ספורט מקצועיות, כולל הלוס אנג'לס לייקרס והקליפרס, ישנה את שמו באופן רשמי ביום חג המולד. הלוגו החדש, יחד עם השליט בתוך הארנה, ייחשפו באותו היום, כאשר הלייקרס יארחו את ברוקלין נטס, וכל השילוט של המבנה יוחלף עד יוני 2022.

מנכ"ל Crypto.com, כריס מרזלק, מקווה ששינוי השם יציין את השינוי העולמי שהמטבעות הקריפטו חוללו. "בשנים הקרובות, אנשים יסתכלו לאחור על הרגע הזה, כרגע שבו הקריפטו חצה את התהום אל המיינסטרים", אמר.

 

 

"זה פשוט מהלך מבריק מהחבר'ה ב-AEG, כי העשור הבא שייך לקריפטו", הוסיף מרזלק. "זה מציב את לוס אנג'לס ואת המקום הספציפי הזה ממש במרכז".

חברת AEG מחזיקה במספר קבוצות ספורט, כולל הקינג וגלקסי, ומקומות רבים כמו L.A Live, האוקלנד קולוסיאום וארנה 02 בלונדון. כמו כן, היא אחת ממקדמי האירועים העיקריים בארה"ב, אשר מפיקה בין היתר את פסטיבל המוזיקה קואצ'לה.

המנכ"ל דן בקרמן, אמר שחברת הבלוקצ'יין היא מדויקת עבור מרכז העיר לוס אנג'לס. "זו התאמה מגן עדן, כאשר אנחנו חושבים על סוג המותגים שאנחנו אוהבים לשתף איתם פעולה", אמר. "Crypto.com מחפשת את פלטפורמת המיתוג הייחודית ביותר כדי לתת אמירה ולעודד השתלבות, ואנחנו מחפשים חברה חדשנית, בעלת חשיבה קדימה, שתעזור לנו להתוות מסלול לעתיד של אירועי ספורט ובידור".

 

 

25% לא
75% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE