הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מנהל ה-TSA מעריך: "כ-20 מיליון נוסעים יטוסו במהלך חג ההודיה"
נמלי התעופה שהתרוקנו מנוסעים בשנה שעברה בשל משבר הקורונה צפויים להתמלא מחדש, החל מסוף השבוע הקרוב ועד ליום שני שאחרי החג. סוכני TSA יידרשו להיות מחוסנים עד יום שני הבא, אך במנהל לא צופים שיבושים

מיליוני נוסעים צפויים לעבור בנמלי התעופה השונים ברחבי ארצות הברית במהלך שבוע הבא, בו חל חג ההודיה, כך על פי דיוויד פקוסקי, העומד בראש מנהל הבטיחות בתעבורה (TSA).

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Getty Images)

 

פקוסקי העניק ראיון לתוכנית "גוד מורנינג אמריקה", במהלכו חשף כי כמות הנוסעים במהלך כל ימי החג צפויה לזנק באופן משמעותי ויתכן שתגיע לרמות שנרשמו ב-2019, לפני פרוץ משבר הקורונה.

לדבריו, אנשי ה-TSA נערכים לקראת הזינוק במספר הנוסעים: "אנחנו ערוכים ומוכנים לתקופה הזו, שבדרך כלל הינה העמוסה ביותר בשנה. נוסעים בכל זאת צריכים להיערך בהתאם ולהגיע לנמלי התעופה מעט מוקדם יותר, כדי לוודא שהם לא יפספסו את הטיסה בגלל עומס בעמדות הבידוק".

 

 

לפני כשנתיים, ב-TSA דיווחו על כ-26 מיליון נוסעים שעברו בנמלי התעופה השונים במהלך החג (תקופה של כעשרה ימים לפני ואחרי חג ההודיה עצמו), אך בשנה שעברה נתון זה צנח לכמה מיליונים בודדים בלבד. כעת, פקוסקי מעריך שלפחות 20 מיליון נוסעים יטוסו במהלך ימי החג.

כך למשל, בנמל התעופה הבינלאומי בלוס אנג'לס (LAX) צופים כי כ-2 מיליון נוסעים יעברו במהלך החג - פי 2 משנה שעברה.

 

אילוסטרציה (צילום: AP)

 

בהמשך, פקוסקי התייחס לכך שיום שני הקרוב - ימים ספורים לפני החג - הוא הדדליין האחרון שבו עובדי ה-TSA נדרשים להתחסן, אך לדבריו מדיניות זו לא תגרום לשיבושים בטיסות:

"נהפוך הוא, אני חושב שחובת החיסונים בהכרח תהפוך את הטיסות לבטוחות ובריאות יותר, עבור כולם. ראינו עלייה חדה במספר הסוכנים שלנו שהתחסנו, ואני משוכנע שלא תהיה השפעה כלשהי במהלך החג".

בכל הנוגע לגל האלימות שפוקד את הטיסות בחודשים האחרונים, ובפרט את טיסות הפנים בארה"ב, פקוסקי הסביר שהוא "מודאג מאוד": "אני לא זוכר שראיתי כ"כ הרבה מקרים של התפרעות וכדומה בטיסות".

 

אילוסטרציה (צילום: AP)

 

כזכור, מוקדם יותר החודש דווח כי רשות התעופה הפדרלית (FAA) כבר לא מסתפקת רק בקנסות כנגד אותם נוסעים שמתפרעים, ובשבוע שעבר נודע כי ה-FBI החל לחקור 37 תלונות כנגד נוסעים:

"חקירתם ע"י ה-FBI צריכה צריכה לשמש כאזהרה ברורה. אם תגרמו לשיבושים בטיסות, אתם מסתכנים לא רק בקנסות, אלא גם בהעמדה לדין ברמה הפדרלית", נמסר בזמנו מסטיב דיקסון, מנהל ה-FAA.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE