הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טלטלה בבית הלבן: יועצת התקשורת הבכירה של האריס פוטרה
עם תדמית מדשדשת, חוסר סיפוק ציבורי מעבודתה (28% תמיכה), וביקורת שנשמעה על ידי צוותי הנשיא על עבודתה, קמלה האריס מנסה לרענן את השורות, אבל יש הטוענים כי מדובר בצעד נואש שנעשה מאוחר מדי

מנהלת התקשורת של סגנית הנשיא קמאלה האריס - אשלי אטיין - תעזוב את תפקידה בדצמבר כדי "לרדוף אחר הזדמנויות אחרות" על רקע דיווחים על מאבקים פנימיים בבית הלבן וכשהאריס נאבקת למצוא לעצמה דריסת רגל בצמרת הממשל. החדשות דווחו לראשונה על ידי Vanity Fair ביום חמישי ומאוחר יותר אושרו על ידי CBS News ו-Bloomberg News.

החדשות על עזיבת אטיין מגיעות בעקבות דיווח של CNN בו נחשף כי מערכת היחסים בין האריס לנשיא ג'ו ביידן החלה להתקלקל.

"שחוקים ממה שהם רואים כחוסר תפקוד מושרש וחוסר מיקוד, עוזרי מפתח באגף המערבי האשימו ברובם את סגנית הנשיא קמאלה האריס וצוותה - והחליטו שפשוט אין זמן להתמודד איתם עכשיו", CNN דיווח.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


האריס, (צילום: Lawrance Jackson)

"רבים במעגל של סגנית הנשיא טוענים שהיא לא מתכוננת או ממוקמת כראוי בסדר הדברים, ובמקום לתרום היא מפריעה", הוסיף כלי התקשורת הממסדי.

"סגנית הנשיא עצמה אמרה לכמה מקורבים שהיא מרגישה מוגבלת במה שהיא מסוגלת לעשות מבחינה פוליטית".

זמן קצר לאחר פרוץ הכתבה ב-CNN, בכירי ביידן נרתעו והחלו בהגנה מלאה על האריס.

"לכל מי שצריך לשמוע את זה, סגנית הנשיא היא לא רק שותפה חיונית לנשיא אלא מנהיגה נועזת שלקחה על עצמה אתגרים מרכזיים וחשובים העומדים בפני המדינה - החל מזכויות הצבעה ועד לטיפול בסיבות השורש להגירה ועד להרחבת הפס הרחב", צייצה מזכירת העיתונות של הבית הלבן, ג'ן פסקי.

מוקדם יותר ביום חמישי, האריס שקלה באופן אישי את הדיווחים על הביצועים שלה, וקבעה שהיא לא מרגישה "שמשתמשים בי לרעה או שיכולותי לא מנוצלת" על ידי הנשיא והודיעה כי היא גאה במה שהזוג השיג עד כה.

"אני מאוד מאוד נרגשת מהעבודה שהשגנו, אבל אני גם לגמרי יודעת שיש עוד הרבה מה לעשות, ואנחנו הולכים לעשות את זה", היא אמרה ל-ABC News.

נכון לעתה רק 28% מהאוכלוסייה האמריקאית הביעה שביעות רצון מתפקודה על פי סקר דעת קהל שנערך על ידי אוניברסיטת מאמות'.
19% לא
81% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE