הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הרעיון החדש של נביא 'האיפוס הגדול' קלאוס שוואב: "יצירת נראטיב עולמי לכל העמים"
לאחר שפירסם את ספרו The Great Reset בו קרא להקמת משק כלל עולמי ודיגיטלי שבראשו תעמוד ועדת מומחים מטעם הפורום הכלכלי העולמי בדאבוס, עתה קלאוס שוואב החל מקדיש עצמו ליצירת "הנראטיב הגדול", עוד פרויקט שאפתני של הגלובליסט המפורסם

מייסד הפורום הכלכלי העולמי, קלאוס שוואב, הכריז על יוזמה גלובלית חדשה בשם "הנרטיב הגדול" במהלך פסגה בדובאי בשבוע שעבר.

"אנחנו כאן כדי לפתח את הנרטיב הגדול, סיפור לעתיד", אמר שוואב ביום חמישי, כשהצטרף אליו השר לענייני הקבינט של איחוד האמירויות, מוחמד עבדאללה אל-גרגאווי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: AP NEWS)

"כדי לעצב את העתיד, אתה צריך קודם כל לדמיין את העתיד, אתה צריך לחשוב על העתיד, ואז אתה צריך לבצע אותו".

"כאן, אני חושב שביומיים הקרובים, נראה איך אנחנו מדמיינים, איך אנחנו מעצבים, איך אנחנו מבצעים את הנרטיב הגדול, איך אנחנו מגדירים את הסיפור של העולם שלנו לעתיד", הוסיף.

שוואב האשים אנשים "מרוכזים בעצמם" ו"מורכבות של העולם" בחוסר יכולת הגלובליסטים לשלוט לחלוטין בעתיד האנושות.

"אנשים הפכו להיות הרבה יותר מרוכזים בעצמם, ובמידה מסוימת, אגואיסטים. במצב כזה הרבה יותר קשה ליצור פשרה כי לעצב את העתיד צריך בדרך כלל רצון משותף של האנשים", אמר לקהל.

"העולם הפך להיות כל כך מורכב. פתרונות פשוטים לבעיות מורכבות כבר לא מספיקים, היום כבר אין הפרדה בין חברתי, פוליטי, טכנולוגי, אקולוגי - הכל שזור", הוסיף.

בתיאור ההיסטוריה טען גם כי "המהפכה התעשייתית הרביעית" של ארגון הפורום הכלכלי העולמי "תועיל" לאנושות, בהתייחסו ליוזמת ה-Great Reset שלו לבטל את תיעוש המערב בשם המלחמה בשינויי האקלים. "הרגשנו שזה מאוד חשוב שנעבוד ביחד ברמה עולמית כדי לוודא שננצל את הפוטנציאל של המהפכה התעשייתית הרביעית לטובת האנושות, כי לטכנולוגיה יש גם מלכודות מסוימות וניתן להשתמש בה לרעת המין האנושי". הוא אמר. "אני חושב שמה שאנחנו עושים כאן הוא מאוד חשוב כי אנחנו יכולים לשתף פעולה אם נגדיר את האינטרסים המשותפים שיש לנו, ואם אנחנו מראים לכל הפוליטיקאים שבסופו של דבר, לפעמים לעשות פשרות לטווח קצר זה בטווח הארוך לטובת האינטרס של כל צד המעורב".

"מפגש הנרטיב הגדול הוא בסיס למאמץ משותף של הוגי הדעות המובילים בעולם לעצב נקודות מבט ארוכות טווח וליצור נרטיב משותף שיוכל לעזור להנחות את יצירתו של חזון גמיש, מכיל ובר קיימא יותר עבורנו" - כך נטען באתר של הפורום.

"הוגים מובילים ממגוון גיאוגרפיות ודיסציפלינות - כולל עתידנים, מדענים ופילוסופים - יתרמו רעיונות חדשים לעתיד. ההשתקפויות שלהם ישותפו בספר שיצא בקרוב, "הנרטיב הגדול", הצפוי להתפרסם בינואר 2022", כך נכתב גם כן.

אבל אנו יכולים להניח כי כל סוג של מידע שנוגד את מה שמכונה הנרטיב הגדול יטופל כדיסאינפורמציה ויצונזר או גרוע מכך.

 

41% לא
59% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE