הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
גיבורת היום בדרום קליפורניה: כך אותרו 2 ילדים שנחטפו מביתם בטנסי
ג'וליה בונין הייתה בדרכה לבית הספר של בנה בבוקר יום ראשון כאשר הבחינה בשלוש דמויות - גבר ושני ילדים - ומיד סברה שמדובר בנואה ואמבר קלייר שנחטפו בתחילת החודש. "יצאתי מהאוטו, צילמתי אותם והתקשרתי למשטרה לדווח", היא סיפרה, "לא יכולתי להפסיק לבכות ולרעוד, רק רציתי לחבק את הילדים"

שני ילדים שנחטפו מוקדם יותר החודש מטנסי אותרו בריאים ושלמים אתמול (חמישי) בדרום קליפורניה, וכעת רשויות החוק חושפות שהם חולצו בזכות ערנותה של תושבת מחוז אורנג', שעקבה אחר הפרשה ברשתות החברתיות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ג'וליה בונין ושריף מחוז אורנג', דון בארנס (משמאל), לצדם של נואה ואמבר קלייר שאותרו אתמול (צילום: משרד השריף במחוז אורנג')

 

כזכור, אמש הודיעה לשכת החקירות של טנסי (Tennessee Bureau of Investigation, או TBI) כי נואה קלייר בן ה-3 ואמבר קלייר בת ה-16 אותרו בעיר סן קלמנטה שבמחוז אורנג', כיומיים בלבד לאחר שרשויות החוק בדרום קליפורניה פרסמו התראה חטיפת ילד ("אמבר אלרט"). בנוסף, רשויות החוק עצרו את ג'ייקוב קלייר בן ה-35 - אביו של נואה והדוד של אמבר.

כפי שדיווחנו מוקדם יותר השבוע, נואה וקלייר נראו בפעם האחרונה ביום שבת ה-6 בנובמבר בעיר גלטין (Gallatin) שבטנסי, כ-35 ק"מ צפון-מזרחית מנאשוויל. על אף שנחטפו מטנסי, רשויות החוק התמקדו בחיפושים אחריהם באזור דרום קליפורניה, וזאת לאחר שמכוניתו של ג'ייקוב קלייר נמצאה בסן קלמנטה (אותה עיר שבה הילדים אותרו בסופו של דבר) ביום שלישי האחרון.

כעת נודע כי הפרשה הגיעה לסיומה בזכות ג'וליה בונין, שהסיעה את בנה לבית ספרו בבוקר יום חמישי כאשר נתקלה בשני הילדים הנעדרים. במסיבת עיתונאים שנערכה אמש, בונין סיפרה שכמעט לא דיווחה למשטרה על המקרה: "אני חושבת שזה חשוב לסמוך על האינסטינקטים ותחושת הבטן במקרים כאלה, כי אני כמעט התעלמתי מהם", היא אמרה.

 

נואה ואמבר קלייר, שנחטפו ע"י ג'ייקוב קלייר בן ה-35

 

כאמור, בבוקר יום חמישי בונין ובנה נסעו ברחובות העיר דיינה פוינט שבמחוז אורנג', ודקות ספורות לפני שהגיעו לבית הספר היא הבחינה בשלושה בני אדם - גבר ושני ילדים - הדומים למשפחת קלייר: "המשכתי בנסיעה אבל הייתה לי תחושה שזה הם. כשהגענו לבית הספר, שבו גם הייתי אמורה להתנדב באותו בוקר, אמרתי לבן שלי שאני צריכה לחזור למקום שבו ראינו אותם".

בשלב זה, בונין חזרה לאזור: "יצאתי מהאוטו, צילמתי אותם והתקשרתי למשטרה לדווח. חזרתי לאוטו והתחלתי לנסוע לבית ספר, אבל עלתה לי המחשבה שאני צריכה להישאר באזור שבו ראיתי אותם, למקרה שהם ייעלמו".

בעודה מבצעת פניית פרסה כדי לחזור לאזור, בונין קיבלה שיחת טלפון מרשויות החוק, בה התבקשה לפגוש את אנשי משרד השריף בחוף 'דוהיני' בעיר. כאשר הגיעה למקום, ג'ייקוב קלייר כבר היה באזיקים, ושני הילדים ישבו בסמוך:

"זו הייתה תחושה נהדרת", סיפרה בונין והוסיפה, "אני בעצמי אם לילדים, כך שאני הייתי רוצה שמישהו יתערב לו היה מדובר בילדים שלי. לא יכולתי להפסיק לבכות ולרעוד, רק רציתי לחבק את הילדים".

 

הילדים חולצו באזור חוף 'דוהיני' במחוז אורנג' (צילום: AP)

 

שריף מחוז אורנג', דון בארנס, שיבח את בונין במהלך מסיבת עיתונאים שכינס אתמול: "אני מבקש להודות לג'וליה בונין, שפעלה לפי תחושת הבטן וסיפקה לנו מידע שהוביל אותנו למר קלייר. ישנם מקרים רבים שבהם אנשים רואים משהו חשוד ולא מדווחים עליהם, וזו דוגמה מצוינת למה שקורה כאשר כן מדווחים".

לסיום, בארנס הוסיף כי בונין פעלה בצורה נכונה כאשר לא ניגשה לקלייר וניסתה להתעמת עמו: "שמענו המון על מה שהיא עשתה, אבל אני גם רוצה להדגיש את הדברים שהיא לא עשתה: באף שלב היא לא סיכנה את עצמה. כך בדיוק זה צריך לקרות".

 

78% לא
22% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE