הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קלינטון נגד הביטקוין: "הוא ימוטט את הדולר ויפרק מדינות"
לא רק דונלד טראמפ, הרפובליקנים, ורוסיה נראה כי הילרי קלינטון שמה את הכוונת על אויב חדש והוא לא אחר מאשר הביטקוין, ובאופן כללי עולם המטבעות הקריפטוגרפי

"למטבעות קריפטו יש פוטנציאל להחליש ולערער מדינות שלמות לאורך זמן", אומרת הילרי קלינטון, לשעבר מזכירת המדינה האמריקאית והמועמדת הדמוקרטית לנשיאות המוסיפה כי הביטקוין יוכל "לקחת מהדולר את מעמדו כמטבע הרזרבה העולמי".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


קלינטון, שנאמה ביום שישי בפאנל פורום הכלכלה החדש של בלומברג בסינגפור, קראה למאמץ משותף של מדינות לאום לפקח על עליית קבוצת הנכסים החדשה.

היא הזהירה כי מטבעות קריפטוגרפיים עלולים לערער את מטבעות הפיאט הקיימים ואת תפקידו של הדולר האמריקאי כמטבע הרזרבה העולמי.

"עוד תחום אחד שאני מקווה שמדינות הלאום יתחילו לשים לב אליו יותר הוא עליית מטבעות הקריפטו, כי מה שנראה כמו מאמץ מאוד מעניין וקצת אקזוטי לכרות מטבעות חדשים, פשוטו כמשמעו, כדי לסחור איתם הינו בעל פוטנציאל לערער את המטבעות, לערער את תפקידו של הדולר כמטבע הרזרבה, לערער יציבות של מדינות, החל ממדינות קטנות אך גדולות בהרבה", אמרה מי שלא אחת אמונה על פתרונות גלובלסיטיים ואנטי-לאומיים אך שכאשר נראה שהדבר מתיישב עם אינטרסים מסוימים לפתע קוראת בשם מדינת הלאום.

הערותיה של קלינטון מגיעות על רקע חדשות על דרישת דיווח מס-קריפטו חדשה ושנויה במחלוקת שהייתה חלק מהצעת חוק התשתית הדו-מפלגתי בסך 1 טריליון דולר עליו חתם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ביום שני.

על פי הצעת החוק, החל משנת 2023 יצטרכו מתווכים לחשוף את שמות הלקוחות, הכתובות, מספרי הטלפון, רווחי ההון והפסדים שלהם למס הכנסה.

גופים שמקבלים תשלומי קריפטו בשווי של יותר מ-10,000 דולר יצטרכו לחשוף את זהות השולח לממשלה גם כן.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE