הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"ביטול חשבונות בנק פרטיים, והפסקת הבנקאות הפרטית": המועמדת המרקסיסטית של ביידן לרשות המטבע האמריקאי תחת מתקפה
סאולה אומרובה היא בעלת דעות קיצוניות ביותר בכל הנוגע לכלכלה ולבנקאות, היא מסרבת לחשוף את כתבי העבר שלה על קרל מרקס, ובכל זאת ממשל ביידן מעוניין למנותה לתפקיד רגיש במיוחד

הסנאטור הרפובליקני מפלורידה, מרקו רוביו, תקף את מועמדת הנשיא ביידן להוביל את משרד מבקר המטבע באומרו כי היא תומכת במדיניות קומוניסטית ביום שישי. "סאולה אומרובה תומכת בביטול חשבונות בנק פרטיים, שימוש בממשלה כדי לפשוט את הרגל לחברות אנרגיה תוך קריאה ליצירת 'רשות ​​השקעות לאומית' בסגנון סובייטי", כתב רוביו בטוויטר.

"היא תומכת במדיניות קומוניסטית וקומוניסט אינו צריך להיות מבקר המטבע שלנו", הוסיף רוביו.

אומרובה, פרופסור בבית הספר למשפטים בקורנל, התמודדה לאחרונה עם ביקורת על תמיכתה לכאורה במדיניות מרקסיסטית, ביקורת שחזרה על עצמה במהלך הדיון שנערך עבודה למול ועדת הבנקים של הסנאט לקראת מינוי אפשרי שלה לתפקיד הממלכתי והנחשק.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



אומרובה נולדה בברית המועצות וסיימה את לימודיה באוניברסיטת מוסקבה ב-1989, כך דיווח ה-Daily Caller News.

בכתבי העבר שלה היללה את המרקסיזם וקראה לשינויים דרסטיים בתעשיית הבנקאות של אמריקה.

יתרה מכך, אומרובה שיבחה בעבר את ממשלת ברית המועצות שנפטרה מ"פערי שכר מגדריים" בציוץ שפרסמה בשנת 2019.

"עד שהגעתי לארה"ב, לא יכולתי לדמיין שדבר כמו פערי שכר בין המינים עדיין קיים בעולם של היום. תגידו מה שאתם רוצים על ברית המועצות הישנה, ​​לא היו שם פערי שכר בין המינים. השווקים לא תמיד 'יודעים הכי טוב'", כתבה אומרובה ב-2019.

המועמדת גם מתחה ביקורת על המגזר הפיננסי, וכינתה אותו "תעשיית חורי התחת המובהקת" בסרט דוקומנטרי גם הוא משנת 2019.

חביבת ביידן כתבה אף עבודת גמר בקולג' בשם "הניתוח הכלכלי של קארל מרקס ותורת המהפכה בנושא הון" דבר המרמז בהחלט על נטייתה המוניטירת. הסנאטור הרפובליקני מפנסילבניה פט טומיי, שלח מכתב לאומרובה בדרישה שתמסור את התזה שלה לבדיקה עד ה-13 באוקטובר, דבר שהיא טרם עשתה.

בספר "שבעת החטאים של וול סטריט: הבנקים הגדולים, החסרונות שלהם בוושינגטון והמשבר הפיננסי הבא", צוטטה המועמדת כשהיא משבחת את המדיניות המרקסיסטית הכלכלית, ואמרה שזו שינתה את השקפתה על העולם. היא אף קראה "להפסיק את הבנקאות, כפי שאנו מכירים אותה" על ידי תמיכה בשיטה שבה לאמריקאים יהיו חשבונות בנק ממשלתיים עם הפדרל ריזרב ש"יחליפו באופן מלא ולא יתחרו עם פיקדונות בנקים פרטיים".

הסנאטור הרפובליקני מלואיזיאנה, ג'ון קנדי, תקף את אומרובה במהלך דיון ואמר "אני לא יודע אם לקרוא לך פרופסור או קומראד" לאחר שלחץ עליה בנוגע לחברותה הקודמת בארגונים מרקסיסטיים בצעירותה.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE