הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
את זה לא תרצו לפספס: ארבעה מוצרים טבעיים לילדים לטיפול במחלות חורף
החורף עושה בכל יום צעד נוסף לקראתנו, ואיתו גם הצינון, השיעולים, והמחלות. לצד דרכים קונבנציונליות רבות, קיימות כמה דרכים טבעיות לגמרי שיכולות לסייע לילדים שלכם להירפא ממחלות חורף בקלות ובמהירות

הכנתם את עצמכם לקראת החורף, אך מה עם הילדים? גם עבורם ארון התרופות צריך להיות מוכן. החדשות הטובות הן שלגמרי אפשר לבחור גם בדרכים אחרות, טבעיות ובריאות יותר. מצאנו ארבעה מוצרים נהדרים, אפקטיבים, וטבעיים, שיעזרו לילדים שלכם להבריא מהר יום ממחלת החורף.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


שמן בייבי וינטר 

מדובר על שמן עיסוי עם ריח נעים ואפקט מיידי. התערובת מכילה שמנים אנטי דלקתיים ואנטי ויראליים המקלים על מערכת הנשימה ועל שחרור ליחה בקנה הנשימה ובריאות. את השמן יש למרוח על בית החזה ועל הגב. כמו כן, מעבר לטיפול שהוא נותן מחלה, בשימוש יומי הוא גם מונע ומחזק את מערכת החיסון הטבעית.

רבנסרה ואיקליפטוס רדיאטה

שני שמני הפלא האלו מסייעים בבעיות בדרכי הנשימה בייחוד אצל תינוקות וילדים. אם במבער או במריחה, באינהלציה או בעיסוי, השמנים יעילים במיוחד במקרים של אף סתום, סינוסיטיס וגודש בנשימה, שיעול טורדני ויבש, צפצופים בסמפונות ועוד. כמו כן, הרבנסרה הוא אנטי דלקתי ואנטי בקטריאלי, מחטא וקוטל את כל סוגי הווירוסים והזיהומים, ואפילו מגביר את הכוח החיסוני.

משחת טימוס

משחה רכה ובעלת ריח נעים המכילה שמן טימוס (קורנית). בזכות סגולותיו הרבות והודות לכך שהינו אנטי-בקטריאלי ואנטי-פטרייתי, שמן הטימוס יעיל לטיפול בשיעול ליחתי, ברונכיטיס, אסתמה, דלקת ריאות, שיעול, שפעת, הצטננות, זיהומים וגם לחולשה של המערכת החיסונית. המשחה מתאימה לטיפול כבר מגיל שישה חודשים.

סמבוק שחור

פרי הסמבוק, שגדל באוסטרליה ודרום אמריקה, הוא פתרון טבעי לטיפול במגוון מחלות החורף. חליטת הפירות שלו היא מרכיב שכיח בסירופים נגד שיעול המיועדים לפעוטות וילדים, מדובר על מיצוי טבעי של הפרי והוא אנטי אוקסידנט, עשיר בפלבנואידים ואנטי ויראלי, ולכן מתאים במיוחד לתקופת החורף.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE