הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חקירת אירוע הדריסה בוויסקונסין נמשכת: 5 נהרגו, לפחות 18 ילדים נפצעו
החשוד בדריסה נעצר בתום מרדף קצר, והמשטרה צפויה לפרסם את שמו באופן רשמי בהמשך היום. במקביל, בבתי החולים ממשיכים להיאבק על חייהם של עשרות פצועים, ביניהם 6 ילדים במצב קשה

רשויות החוק בוויסקונסין ממשיכות לחקור את אירוע הדריסה שהתרחש אמש במדינה, ובמהלך הלילה פורסמה הודעה רשמית לפיה חמישה בני אדם נהרגו ויותר מ-40 נפצעו בתקרית. במשטרה המקומית אף הוסיפו כי החשוד נעצר בתום מרדף קצר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


משמאל: רגעי הדריסה. מימין: שובל ההרס בלב ווקשה (צילום: AP / רויטרס)

 

כפי שדיווחנו אתמול, אירוע הדריסה התרחש בעיר ווקשה (Waukesha) - ממערב לעיר הגדולה במדינה, מילווקי - בסביבות השעה 4:30 אחה"צ (שעון מקומי. 5:30 אחה"צ בחוף המזרחי ו-2:30 בצהריים בחוף המערבי) במהלך מצעד שנערך לכבוד חג המולד.

לפי המשטרה המקומית, רכב SUV אדום הצליח לחלוף על פני המחסומים, החל לנסוע במהירות גבוהה לאורך נתיב המצעד ובשלב מסוים פגע בעשרות בני אדם שביקשו לחגוג את חג המולד ההולך וקרב.

שוטרים פתחו באש לעבר הרכב הפוגע, אולם הנהג הצליח להימלט מהזירה לפני שנעצר בהמשך הערב. דניאל תומפסון, מפקד משטרת ווקשה, אישר כי החשוד נעצר, אך סירב למסור פרטים נוספים.

עם זאת, מספר כלי תקשורת בארה"ב מדווחים כי החשוד הוא דארל ברוקס בן ה-39, בעל היסטוריה פלילית עשירה.

 

סרטונים מתוך אירוע הדריסה - אזהרת צפייה קשה!

 

 

נסיבות התקרית הקטלנית עדיין נחקרות, אך בתקשורת המקומית דווח כי ברוקס ככל הנראה היה מעורב באירוע דקירה זמן קצר קודם לכן, ויתכן שהוא ניסה לברוח.

רשויות החוק טרם פרסמו את זהותם של ההרוגים, אך ארגון "הסבתות הרוקדות" ("Dancing Grannies") פרסם הודעה הבוקר שבה נטען כי חלק מההרוגים היו חברי הארגון.

 

 

לצד חמשת ההרוגים, הרשויות בוויסקונסין מדווחות על לפחות 40 פצועים בתקרית הקשה. בתקשורת המקומית אף דווח כי 18 ילדים נפצעו באירוע ופונו לבית החולים, מתוכם 10 מאושפזים ביחידה לטיפול נמרץ ומצבם של שישה מוגדר כ"קשה".

 

לפחות 18 ילדים נפצעו באירוע הדריסה (צילום: AP)

 

בהמשך היום צפויה להתקיים מסיבת עיתונאים נוספת של המשטרה המקומית, במהלכה רשויות החוק צפויות לפרסם פרטים נוספים.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE