הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אהבתם את ״משחקי הדיונון״? אתם חייבים להכיר את הסדרה הבאה
מדובר על הלהיט הקוריאני החדש של ענקית הסטרימינג ״נטפליקס״, ואם ממש כמו כל העולם, גם אתם התמכרתם ל״משחקי הדיונון״ אסור לכם לפספס את הסדרה החדשה: ״דין הגיהנום״

הלהיט הדרום קוריאני החדש מבית נטפליקס מתאר, בדומה ל״משחקי הדיונון״ עולם מחריד, אלים, מושחת וקשה, בו ישויות על טבעיות מספרות לאנשים מתי הם עומדים למות בפרטי פרטים. כלומר, את היום והשעה. ואם כל זה לא מספיק, כאשר מגיעה השעה של אותו אדם, יצורי ענק מגיעים לפתע, ושולחים אותו לגיהנום.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


רגע לפני שהוא נשלח לאותו מקום בלתי ידוע, אותם יצורים מתעללים בו בפני כולם, מה שהופך להיות עדות מזעזעת המתפשטת ברחבי הרשת וגורמת לכאוס נוראי. אין ספק כי הסדרה מרפררת פעמים רבות ללהיט הקוריאני הכי פופולרי כעת, ״משחקי הדיונון״, כאשר גם בסדרה החדשה עולות שאלות של מוסר, אמונה, וכדומה.

במילים אחרות, הזעזוע הוא לא רק לשם זעזוע, אלא גם לשם מחשבה. שאלת שאלות. מדובר על הסדרה הקוריאנית הראשונה שהוקרנה בפסטיבל טורנטו היוקרתי, והיא מבוססת על קומיקס. כמובן ש״דין הגיהנום״ לא מסתכמת בסצנות זוועה, אלא מתחת לפני השטח גם תמצאו סיפור אנושי.

כך למשל העלילה מובילה לתחייה דתית, ונולדת דת חדשה לגמרי המכנה את עצמה ״האמת החדשה״, אשר מנסה להסביר לתושבים כי הכאוס והזוועה שמתרחשים בחוץ הם למעשה מתנת אל. את הכת המשונה הזו מוביל גורו צעיר אשר טוען כי אנו חיים בעולם ללא מצפון ורגשות אשם, וזו הדרך של אלוהים להעיר את האנושות מהתרדמת. 

גם כאן תמצאו לא מעט ביקורת על הנושאים הרגישים ביותר כגון פערי מעמדות, דת, אמונה, כסף, טכנולוגיה, ועוד. גם כאן תקבלו תזכורת כואבת לכמה קל לגרום לאדם לאבד את הצלם אנוש שלו. ובכל זאת, מדובר על סדרה סוחפת לצפייה כבר מהדקות הראשונות.

״דין גיהנום״ היא בגדר צפיית חובה לכל מי שאהב ונסחף אחר ״משחקי הדיונון״. היא כוללת שישה פרקים בלבד, ולמרות שיצאה ממש לאחרונה, כבר היא מסתמנת כלהיט הקוריאני הבא, כזה שיזכה לאהדה והכרה בינלאומיים תוך זמן קצר. 

3% לא
97% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE