הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"הזמנתי אובר, אני הומלס": תיעוד חדש מרגעי המעצר של החשוד באירוע הדריסה בוויסקונסין
דניאל ריידר טרם הספיק לשמוע על התקרית הקטלנית כאשר הסכים להכניס את החשוד, דארל ברוקס, לביתו. הוא הכין לו אוכל ונתן לו בגדים חמים, אך ביקש ממנו לעזוב כאשר הבחין בניידות המסיירות בשכונה

מצלמת אבטחה ביתית תיעדה את רגעי המעצר של דארל ברוקס, החשוד באירוע הדריסה הקטלני בוויסקונסין, דקות ספורות לאחר שנמלט ברכבו והותיר אחריו שובל של הרס.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


רגעי המעצר של ברוקס (צילום מתוך מצלמת אבטחה)

 

בתיעוד החדש שפורסם ע"י רשת אן. בי. סי. ניתן לראות את ברוקס בן ה-39 כשהוא מגיע לבית בעיר ווקשה, בסביבות השעה 5:00 אחה"צ (שעון מקומי) - כ-20 דקות לאחר הדיווחים הראשוניים על אירוע הדריסה.

"הזמנתי אובר ואני אמור לחכות לרכב כאן", אמר ברוקס והמשיך, "אבל אין לי מושג מתי הוא מגיע. אתה יכול להתקשר אליו בבקשה? אני הומלס".

 

 

דייר הבית, דניאל ריידר, סיפר שהוא ישב בבית וצפה במשחק פוטבול, ולמעשה כלל לא שמע על אירוע הדריסה כאשר ברוקס הגיע לביתו. הוא נתן לברוקס להיכנס לבית, נתן לו מעיל (החשוד הסתובב עם חולצה קצרה), הכין לו אוכל ואף נתן לו להשתמש בטלפון.

"פתאום ראיתי כמה ניידות שמסתובבות ברחוב וזה הלחיץ אותי", שיחזר ריידר וסיפר כי ביקש מברוקס לעזוב. החשוד יצא מהבית, אולם כעבור דקות בודדות הוא שוב דפק בדלת. הפעם, ברוקס טען שהוא השאיר תעודה מזהה בבית.

בתוך שניות בודדות, מספר ניידות הגיעו למקום ועצרו את ברוקס.

 

משמאל: רגעי הדריסה. מימין: שובל ההרס בלב ווקשה (צילום: AP / רויטרס)

 

כזכור, אירוע הדריסה התרחש בעיר ווקשה (Waukesha) - ממערב לעיר הגדולה במדינה, מילווקי - בסביבות השעה 4:40 אחה"צ (שעון מקומי. 5:40 אחה"צ בחוף המזרחי ו-2:40 בצהריים בחוף המערבי) במהלך מצעד שנערך לכבוד חג המולד.

לפי המשטרה המקומית, רכב SUV אדום הצליח לחלוף על פני המחסומים, החל לנסוע במהירות גבוהה לאורך נתיב המצעד ובשלב מסוים פגע בעשרות בני אדם שביקשו לחגוג את חג המולד ההולך וקרב.

חמישה בני אדם נהרגו ולפחות 48 נפצעו במהלך אירוע הדריסה, ביניהם 18 ילדים.

 

החשוד באירוע הדריסה הקטלני, דארל ברוקס (צילום: Getty Images / משטרת ווקשה)

 

שוטרים פתחו באש לעבר הרכב הפוגע, אולם הנהג הצליח להימלט מהזירה לפני שנעצר בהמשך הערב. כאמור, בהמשך החשוד זוהה כדארל ברוקס בן ה-39, בעל היסטוריה פלילית עשירה. בין היתר, הוא הואשם בעבירות אלימות - לרבות תקיפה ותקיפה מינית - ומוקדם יותר החודש הוא נעצר בחשד לאלימות במשפחה. חרף עברו הפלילי, ביהמ"ש קבע כי ברוקס יכול להשתחרר בערבות בגובה אלף דולר, וכך עשה כעבור שישה ימים.

7% לא
93% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE