הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לפני חג ההודיה והכריסטמס: מחסור גדול באלכוהול ברחבי ארצות הברית
משבר שרשרת האספקה מביא למחסור בזכוכיות, במכולות ונהגים, ולצד זה יש את הצורך לעמוד בדרישות התיישנות המשקאות. "ישפיע על כל קמעונאי המשקאות"

ספקי אלכוהול ברחבי ארצות הברית מזהירים מפני מחסור גדול במשקאות אלכוהוליים בעקבות המשבר בשרשרת האספקה. זאת, בעוד שלפנינו חג ההודיה והכריסטמס.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


משבר שרשרת האספקה הביא למחסור באלכוהול (צילום: Shutterstock)

 

ליסה הוקינס, סגנית נשיא של מועצת המשקאות האלכוהוליים, אמרה לרשת 'פוקס ניוז' כי "תעשיית האלכוהול, כמו רבים אחרים, מושפעת ממחסור בזכוכית, במשטחים, מכולות ונהגים. כאשר החגים מעבר לפינה ורמות המלאי נמוכות בחלק מהמקרים, הלקוחות צריכים לחפש כבר עכשיו אם הם מעוניינים בבקבוק אלכוהול ספציפי", הוסיפה הוקינס.

מנהל 'בוז בארן' ממישיגן, דניאל מיטשל, אמר: "יש בעיות משלוח, יש מחסור בזכוכיות, יש דרישות ההתיישנות שצריך לעמוד בהן – וצריך להתמודד עם כל הדברים האלה בבת אחת".

מספר חנויות במישיגן כבר התלוננו על מחסור במשלוחים של טקילה, במיוחד בעקבות מגפת הקורונה שהשפיע על היצרנים. מיטשל הסביר כי "ברגע שהחברות הללו נמצאות בפיגור, משקאות צריכים לשבת בחבית לפרק זמן מסוים. אי אפשר להאיץ את זה, למרבה הצער".

גם המחלקה לבקרת משקאות אלכוהוליים ביוטה מזהירה מפני מחסור במהלך החגים, כאשר ציינה סוגים שונים של קוניאק וטקילה , כמו גם שמפניה, אשר כמעט ולא נראים במדפים. לרשת 'פוקס 13', הסוכנות אמרה כי חג ההודיה הוא בדרך כלל השבוע העמוס ביותר עבור חנויות אלכוהול, ולקוחות צריכים לצפות לתורים ארוכים ולחשוב על אלטרנטיבות אחרות.

"אם אתה מגיע לחנות ואתה מגלה שהמוצר שלך לא זמין, נצל זאת כהזדמנות לקנות מותגים מקומיים", אמרה מנהלת המחלקה ביוטה, טיפאני קלסון. "יש לנו הרבה יצרנים מקומיים שמייצרים מוצרים טובים באותה מידה, אם לא טובים יותר מהמותגים הלאומיים שלנו".

ועדת האלכוהול של ניו המפשייר אומרת שהמדינה תראה פחות מחסור במשקאות אלכוהוליים לעומת אחרות, אך עדיין, אלה שמתכננים לקנות בקבוקים מסוימים עדיין צריכים להכין את עצמם כי לא ימצאו את המשקה המבוקש.

"לניו המפשייר יש יותר מזל ממדינות אחרות בגלל נוהלי ההזמנות של ועדת המשקאות, דרישות המלאי שלנו והקיבולת שיש לנו במחסן", אמר אי.ג'יי פאוורס, דובר הוועדה. "ועם כל מה שנאמר, בעיות בשרשרת האספקה הן אמיתיות מאוד והן ישפיעו על כל קמעונאי המשקאות ברחבי הארץ בשלב מסוים, במיוחד בתקופת החגים העמוסה".

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE