הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ניו יורק: גבר בכיסא גלגלים הותקף ונשדד בברונקס
משטרת ניו יורק פרסמה את תיעוד התקיפה ומבקשת את עזרת הציבור באיתורם של ארבעת החשודים - שלושה גברים ואישה - שנמלטו מהמקום ביחד עם תיק של הקורבן. מדובר בפעם השנייה בתוך כחודש שבה אדם בכיסא גלגלים מותקף ונשדד בעיר

תושב ניו יורק המתנייד באמצעות כיסא גלגלים הותקף באלימות קשה ונשדד מוקדם יותר החודש, כך עולה מהודעת המשטרה המקומית שנמסרה אתמול (שלישי).

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


רגעי התקיפה הקשה, מוקדם יותר החודש בברונקס (צילום: משטרת ניו יורק)

 

לפי המשטרה, התקרית האלימה התרחשה ביום שני ה-8 בנובמבר, בסביבות השעה 2:30 בלילה, בפינת השדרות איסט טרימונט ואנתוני בשכונת מאונט הופ שברובע הברונקס.

מסיבה שאינה ברורה בשלב זה, ויכוח סוער פרץ בין אישה לבין קורבן התקיפה - גבר בן 39 המתנייד בעזרת כיסא גלגלים. בתוך שניות ספורות, הוויכוח גלש לעימות פיזי, במהלכו הקורבן הותקף ע"י האישה ושלושה גברים נוספים.

 

 

בתיעוד שפורסם ע"י המשטרה ניתן לראות כיצד חשוד אחד תופס את הקורבן בצוואר, דוחף אותו לקרקע וממשיך לבעוט בראשו. במקביל, חשוד נוסף (שלבש מעיל צהוב) תועד כשהוא גונב את תיקו של החשוד, שבו היה טלפון נייד ו-800 דולר במזומן.

על אף שנפצע בראשו ובגופו, קורבן התקיפה סירב לקבל טיפול רפואי ועזב את זירת האירוע. כעת, במשטרה מקווים שפרסום התיעוד יסייע לעצור את ארבעת החשודים בתקרית.

 

תיעוד השוד במעלית במנהטן בחודש שעבר (צילום: משטרת ניו יורק)

 

כזכור, תקרית דומה אירעה לפני פחות מחודש בבית דירות במנהטן, במהלכה קשיש בן 80 בכיסא גלגלים נשדד באיומי סכין. 

אירוע זה התרחש בשעות הצהריים המוקדמות של יום חמישי, ה-28 באוקטובר, בבית דירות באיסט וילג'. קורבן התקיפה הגיע לבניין בסמוך לשד' C פינת רח' 12, ובכניסה הוא פגש את החשוד שביקש לקבל סיגריה.

לא ברור אם הקורבן נענה לבקשה, אך במשטרה סיפרו שהחשוד החל לעקוב אחר הקשיש ונכנס איתו למעלית. כאשר הדלת נסגרה, החשוד שלף סכין ודרש לקבל את כספו של האיש המבוגר. החשוד גנב 60 דולר ונמלט מהבניין, והקשיש - שלא נפצע בתקרית - הזעיק את כוחות המשטרה.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE