הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מחוז לוס אנג'לס: 3 הרוגים בתאונת דרכים בין ארבעה כלי רכב
פרמדיקים שהוזעקו לזירת התאונה הקשה במנהטן ביץ' נאלצו לקבוע את מותם של שלושה בני אדם, ושלושה נוספים - ביניהם לפחות ילד אחד - פונו לבית החולים. שד' ספולבדה נחסמה לתנועה במשך רוב שעות הלילה

תאונת דרכים קשה אירעה אמש (שלישי) בעיר מנהטן ביץ' שבדרום-מערב מחוז לוס אנג'לס, כך על פי המשטרה המקומית שהוסיפה כי שלושה בני אדם נהרגו ושלושה נוספים נפצעו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


זירת התאונה הקשה, אמש במנהטן ביץ'

 

הדיווחים הראשוניים על תאונת הדרכים התקבלו בסמוך לשעה 11:00 בלילה, וכוחות משטרה והצלה רבים הוזעקו לצומת השדרות ספולבדה ומארין (כארבעה ק"מ דרומית מנמל התעופה LAX).

לפי משטרת מנהטן ביץ', ארבעה כלי רכב היו מעורבים בתאונה. פרמדיקים נאלצו להכריז על מותם של שלושה בני אדם - שני גברים ואישה - בזירת התאונה. כמו כן, שלושה פצועים - ביניהם לפחות ילד אחד - פונו לבית החולים, אולם טרם נמסר עדכון בנוגע למצבם.

 

 

עוד אמרו במשטרת מנהטן ביץ' כי אחד מכלי הרכב פגע בבית עסק סמוך, אך למרבה המזל איש לא נכח במקום. חקירת האירוע נמשכת, ובשלב זה לא ברור מה בדיוק הוביל לתאונה הקשה: "החקירה נמצאת בעיצומה, ונראה שלפחות רכב אחד נסע במהירות גבוהה ביותר, בהתבסס על עוצמת הפגיעה וההרס הרב בזירה", נמסר מהמשטרה.

שד' ספולבדה נסגרה לתנועה במשך רוב שעות הלילה, ונפתחה מחדש רק בשעות הבוקר המוקדמות של יום רביעי.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE