הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
עור פנים זוהר: כך תיפטרו מהתאים המתים ותחדשו את העור
כיצד תאי עוד מתים מזיקים לפנים, כיצד ניתן להיפטר מהם בדרך טבעית ולהשיג עור פנים זוהר, נקי, וצעיר יותר ברגע? הנה כל המידע שכדאי לכם לדעת על טיפוח עור הפנים

רבים מאיתנו נוטים לשכוח זאת, חלקנו אף לא יודעים את העובדה הזו, אך העור שלנו הוא איבר חי ונושם, כזה שמתחדש כל הזמן. ההתחדשות של עור הפנים הינה התחדשות חשובה ומהותית, אך עם השנים, אותו תהליך הופך פחות אפקטיבי ויותר איטי. התוצאה היא הצטברות של תאי עור מתים, מבלי שנדע על כך.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אותה הצטברות גורמת לעור הפנים שלנו להראות כהה יותר וחסר חיוניות. בהעדר טיפול נכון, הדבר אף יכול לגרום לכתמי עור, פצעים וקמטים. לכן, חשוב ומומלץ לנקוט באמצעים נוספים על מנת לנקות את שכבת העור מתאי עור מתים.

תהליך הניקוי הינו חשוב וחיוני לכל סוגי העור, כאשר מומלץ בראש ובראשונה לעשות פילינג עדין לפנים פעם- פעמיים בשבוע. כמו כן, החדשות הטובות הן כי אין צורך למהר ולרכוש מוצרי קוסמטיקה מיוחדים ויקרים, ניתן לעשות פילינג מחומרים טבעיים.

הנה כמה דרכים להכנת פילינג טבעי בבית:

1. שמן זית וסוכר- שמן הזית עשיר בלחות ובנוגדי חמצון. הסוכר בעל מרקם גס, ומשמש כמו פילינג, אשר מסייע להיפטר מתאי עור מתים. ערבבו שלוש כפות שלסוכר יחד עם שתי כפות של שמן זית, ניתן להוסיף דבש ומעט מיץ לימון טבעי. מרחו את התערובת על עור הפנים, ועסו בתנועות מעגליות. כך תבטיחו כמה שיותר הסרה של עור מת. חזרו על הפעולה לפחות אחת לשבוע.

2. הגרעין של האבוקדו- יעיל מאוד בהסרה יסודית של תאים מתים. כמו כן, הוא בעל יתרונות נוספים כמו הפחתה של פגמים מהעור ושומן. הגרעין עצמו עשיר בנוגדי חמצון, מה שיכול להזין עור יבש ופגום. קלפו את הקליפה החומה מהגרעין, טחנו את הגרעין עד שתגיעו למרקם אבקתי. ערבבו כף של אבקה עם כף שלשמן זית, ודבש. מרחו על עור הפנים, והמתינו כעשר דקות.

3. קפה- גרגרי הקפה מסירים ביעילות את התאים המתים, ואף מזרזים ייצור של תאים חדשים. הקפה מעניק לעור מראה זוהר, ומלא ברק. ערבבו שלוש כפות של קפה טחון עם כף שמן זית, ועסו את הפנים.

4. שיבולת שועל- היא עשירה בוויטמינים ומינרלים אשר מסייעים לשמור על הלחות, ומעניקים מראה זוהר ובריא. ערבבו שתי כפות של שיבולת שועל יחד עם שתי כפות יוגורט טבעי. ניתן להוסיף דבש. מרחו את התערובת על הפנים, ועסו בתנועות סיבוביות בכדי להסיר שאריות של עור מת. השארו כך למשך כ-10 דקות, ושטפו.

5. קמח חומוס- יעיל במניעה של בעיות אקנה, ועודפי שומן. ערבבו שתי כפות של קמח יחד עם מעט מים. ערבבו עד לקבלת סוג של משחה. מרחו על הפנים, וחכו עד להתייבשות מלאה.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE