הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הפנטגון מתכנן להקים צוות מחקר מיוחד שיתמקד בעב"מים
לאור מאות תצפיות של חפצים מעופפים שמקורם אינו יודע נראה כי הפנטגון מתכנן לנקוט בפעולה מיוחדת ולהקים צוות מחקר חדש - הצעד מהווה שינוי ממדיניות העמימות שנקטה ממשלת ארה"ב עד עתה בנושא

כמעט 150 דיווחים על תופעות אוויריות לא מזוהות (UAP) בשטחי צבא ארה"ב נצפו בשנים האחרונות, כך מדווח אתר החדשות זירוהדג'.

לאור הריבוי, פרסם גוף התקשורת האמריקאי את הידיעה כי הפנטגון מתכנן ל​הקים קבוצת מחקר חדשה שתחפש תשובות לפשר הופעת החפצים המסתוריים הללו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


סגנית שרת ההגנה, קתלין היקס, הודיעה ביום שלישי כי קבוצת המחקר החדשה תיקרא Airborne Object Identification and Management Synchronization Group (AOIMSG) ותוביל מאמץ "לגלות, לזהות ולייחס אפיונים לאובייקטים" במרחב אווירי מוגבל.

"פלישות של כל חפץ מוטס למרחב האווירי המיוחד שלנו (SUA) מציבות דאגות בטיחותיות לטיסה ולפעילות, ועשויות להציב אתגרי ביטחון לאומי. ה-DOD [משרד ההגנה] מתייחס ברצינות רבה לדיווחים על פלישות - על ידי כל חפץ מוטס, מזוהה או לא מזוהה - וחוקר כל אחד", כך פרסם הפנטגון בהצהרה מיוחדת.

הקמת הקבוצה החדשה והמסווגת באה בעקבות דו"ח של משרד מנהל המודיעין הלאומי (ODNI) שבוצע ושבחן אירועים שהחלו מאז שנת 2004, וחשף כ-143 תצפיות של UAP באזורים רגישים. כאשר ה-ODNI לא מצליח להסביר את פשר התצפיות.

בעוד כ-21 מאותן תצפיות הדגימו מערכות הנעה מתקדמות שאינן מוכרות לארה"ב הרי שחלק מהפרשנים סברו שגרמים בלתי מזוהים אלה באים 'מעולם אחר', בעוד אחרים טוענים שייתכן ומדובר בתוצר של טכנולוגיה מתקדמת מסין או מרוסיה אע"פ שרבים אשר תיעדו את תצפיותיהם טענו כי חלק מהעצמים מתנהגים כנגד חוקי הפיסיקה.

הפנטגון אמר כי יוציא "הנחיות ליישום", שיכללו פרטים נוספים על המבנה הארגוני של AOIMSG בעתיד.

מי שיוביל את הקבוצה יהיה בעל הכוח לתקנן את דיווחי התקריות ולבחון נתוני ראייה - הדבר  יעזור לצבא לזהות חסרונות ביכולות הגילוי הנתונות כרגע בכל יתר זרועות הצבא האמריקאי.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE