הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כריסי טייגן על חג ההודיה: ״זו פעם ראשונה שהצלחתי ליהנות מארוחת הערב״
דוגמנית העל ואשתו של הזמר ג׳ון לג׳נד לא רק אוהבת לשתף את המעריצים והעוקבים שלה בכל דבר בחייה, אלא גם נוטה לציין לעיתים תכופות את העובדה כי היא נקייה מהתמכרותה לאלכוהול כבר שבועות ארוכים. כעת, חג ההודיה הוא הזדמנות מושלמת לציין זאת שוב

״זו ארוחת חג ההודייה הראשונה בה הייתי לגבי מפוקחת מזה שנים״, כך כתבה הדוגמנית לאחרונה בעמוד האינסטגרם האישי שלה, כשהיא מפרסמת תמונה שלה לצד השולחן החגיגי, עמוס תבשילים ומאכלים. כמובן שהפוסט של כריסי זכה תוך זמן קצר למאות אלפי לייקים ותגובות מפרגנות.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


״בעבר, הייתי שותה שוט טקילה כל שעה בערך, גם בזמן הבישולים. הפעם הצלחתי ליהנות גם מהארוחה וגם מהמשפחה והחברים. אפילו הצלחתי לא לעשות שום טעות בבישול. הכל הלך מושלם״. כתבה הדוגמנית בגאווה. כזכור, זו לא הפעם הראשונה שטייגן מציינת את העובדה כי היא נקייה כבר זמן מה.

לאחרונה, אף התראיינה וסיפרה כי היא מעולם לא הרגישה טוב יותר. ״אני מצליחה לקום בבוקר בלי כאבי ראש וחולשה, אני מצליחה ליהנות מהמשפחה שלי ומהחברים שלי. שנים שהייתי בתוך תחושה מעורפלת שהצליחה לשים על הכל מין עננה אפורה כזו״, סיפרה טייגן.

עוד הוסיפה וסיפרה כי הפעם היא ובעלה החליטו לעשות את חג ההודייה במתכונת מצומצמת. ״השנה לא התחשק לי לקום כל יום בארבע בבוקר בשביל לעמוד שעות במטבח ולבשל. אני וג׳ון מתכננים לאוכל טוב, לבלות עם המשפחה והחברים, ובסוף הערב לצפות בכדורגל״, סיכמה הדוגמנית.



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE