הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אופס: הפפראצי שדין מקדרמוט ממש לא רוצה שתראו
לאחר חודשים ארוכים של שמועות על משבר בנישואים וגירושים עתידיים עם אשתו השחקנית טורי ספלינג, נצפה לאחרונה מקדרמוט כשהוא לבדו ברכב, אוכל מקדונלדס בערב חג ההודייה האמריקאי, בזמן שזוגתו, מפרסמת תמונות חגיגיות של ארוחה משפחתית לצד הילדים

בסוף השבוע האחרון כל הכוכבים הגדולים חגגו את חג ההודיה בהרבה מאוד תמונות משפחתיות וחגיגיות ופוסטים מרגשים ברשתות החברתיות, כל אחד מציג שולחן גדול ומפואר יותר. אך נראה כי היה מי שנשאר מחוץ לחגיגות וזהו השחקן דין מקדרמוט.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בערב חג ההודייה, נתפס השחקן בעדשת הפפראצי כשהוא מבלה לבד ברכב שלו, אוכל מקדונלדס, ולא עונד את טבעת הנישואים שלו. באותה העת בדיוק, פרסמה אשתו, השחקנית טורי ספלינג, תמונה חגיגית בעמוד האינסטגרם האישי שלה, בה היא משתפת את מיליוני העוקבים בשולחן חג ההודיה המפואר שלה, לצד ילדיה.

כידוע, שמועות אודות משבר בחיי הנישואים של השניים צפות ברחבי הרשת כבר שבועות ארוכים, ולאחרונה מקורב לזוג אף חשף וסיפר כי המצב בין השניים נהיה גרוע מאי פעם, ונראה כי זה לא יחזיק מעמד עוד הרבה זמן. ״הם פשוט לא סובלים אחד את השניה״, אמר.

מקורב אחר לצמד השחקנים דווקא גילה אופטימיות ואמר כי השניים מנסים לעבוד על הזוגיות שלהם ולגשר על הפערים. ״לא משנה מה יקרה, מה שבטוח זה שהילדים תמיד יהיו וישארו בראש סדר העדיפויות שלהם״, סיכם.  

100% לא
0% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE