הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חוגג את הרווקות: זה הבילוי המפתיע של סקוט דיסיק
נראה כי מאז הפרידה של סקוט דיסיק מכוכבת הטראש ואם ילדיו, קורטני קרדשיאן, הוא לא בדיוק מצליח להמשיך הלאה בחייו. כעת, זמן קצר לאחר שנפרד מבת זוגו האחרונה, הדוגמנית סופיה ריצ׳י, נצפה סקוט כשהוא מבלה באותו הערב, עם שתי נשים שונות

אין ספק כי סקוט דיסיק הינו אחד מהכוכבים הכי מוזרים בביצה ההוליוודית, כאשר ברוב המקרים הוא מככב בכותרות די מביכות, ולמעשה, עושה רושם כי הוא לא מצליח להתגבר על הפרידה מבת זוגו ואם ילדיו, קורטני קרדשיאן. כעת, מגיעה פרשה נוספת, מעט מביכה, יש לומר.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לאחרונה נתפס דיסיק כשהוא מחוץ למסעדת היוקרה ״Nobu״ לשם הוא נוהג להביא לא מעט בחורות ודייטים. לפי הדיווחים, הגיע סקוט למקום עם בחורה צעירה ולוהטת, והשניים בילו יחד במסעדה לצד כמה חברים משותפים. זמן קצר לאחר מכן, תועד בשנים כשהוא לצד אחת מהאקסיות שלו, דוגמנית בשם כריסטין ברוק.

כזכור, סקוט יצא במשך שנתיים עם הדוגמנית הצעירה ממנו בכמה עשורים, סופיה ריצ׳י. זמן קצר לאחר שהשניים נפרדו, השיק סקוט את הזוגיות החדשה שלו, עם דוגמנית אחרת, אף צעירה יותר, אמיליה המלין בת ה-19 בלבד.

כזכור, מערכת היחסים בין השניים הצליחה לעורר לא מעט גלים ברחבי הרשת ואף הציפה ביקורות קשות כלפי סקוט. השניים יצאו כמעט שנה, עד שגם הם החליטו להפריד כוחות לפני כחודשיים בלבד, זאת ככל הנראה לאור העובדה כי סקוט לא ממש מצליח להתגבר על קורטני. 



20% לא
80% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE