הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חולצות קייל ריטנהאוס שוברות שיאי חיפוש: אך ענקיות טק חוסמות גישה אליהן
הצנזורה האינטרנטית בארה"ב עלולה לייצר מראית עין של סטנדרט כפול לאור העובדה שכמה ענקיות טכנולוגיה נכונות למכור תמונות של דיקטטורים מן העולם השלישי אך מסרבות למכור את תמונתו של הצעיר שזוכה בדין

הביטוי "חולצת קייל ריטנהאוס" הצטרף לרשימת מונחי החיפוש האסורים לקניות בחיפושי גוגל - זאת למרות שריטנהאוס נמצא לא-אשם בכל האישומים שהוגשו נגדו. בכרטיסיית ה-"שופינג" של חיפושי Google, "חולצת קייל ריטנהאוס" לא מניבה תוצאות וזאת למרות שהיא שוברת שיאי חיפוש. ואכן דף התוצאות מציג הודעה המציינת: "החיפוש שלך - חולצת קייל ריטנהאוס - לא תאם אף תוצאת קניות".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מאז שריטנהאוס זוכה מכל האישומים, שכללו רצח בכוונה תחילה, וניסיון רצח בכוונה תחילה, מכירות החולצות המציגות תמיכה בקייל ריטנהאוס והגנה עצמית זינקו לשמיים.

מונחי חיפוש אחרים שנאסרו בלשונית הקניות כוללים "אדולף היטלר", "קיו-אנון", "נאצי", "טליבאן" ו"פראוד-בויז".

כפי שציין The Blaze: "לגוגל אין בעיה למכור חולצות עם רוצחים סדרתיים כמו ג'פרי דאהמר, עבריין המין הקניבל שהרג לפחות 17 גברים בוויסקונסין, או ג'ון וויין גייסי, שהורשע ברצח של לפחות 33 צעירים ונערים. וטד באנדי, שאנס ורצח לפחות 20 צעירות ונערות".

"בשופינג בגוגל, אתה יכול לרכוש בגדים עם צ'ה גווארה, מהפכן מרקסיסטי הומופובי וגזעני; פול פוט, מנהיג החמר-רוז' המרקסיסטי שהרג יותר מ-1.7 מיליון בני אדם באמצעות עבודה, רעב ועינויים בארבע שנים; ג'וזף סטאלין, העריץ הקומוניסטי הרוסי שסבור כי הרג 20 מיליון; והיו"ר מאו, העריץ הקומוניסטי הסיני שהרג 45 מיליון בארבע שנים".

"חולצת קייל ריטנהאוס" נאסרה רק בלשונית הקניות.

10% לא
90% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE