הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טאקר קרלסון: "האמריקאים לא יסלחו לביידן על כך שהרס את רמת חייהם"
ביקורת נוקבת של המנחה הפופולרי ביותר בארה"ב על ניהולו הכלכלי של הנשיא ביידן את ארה"ב, ואכן, האינפלציה שהחלה כמשבר נקודתי לפני מספר חודשים הופכת לגורם המאיים ביותר על יציבות ממשל ביידן

מנחה פוקס ניוז, טאקר קרלסון, פירט ביום שישי כיצד ג'ו ביידן ביצע עבירה בלתי נסלחת נגד העם האמריקני על ידי שחיקה מהירה ברמת החיים שלהם. "מה שאנחנו עדים לו תחת ממשל ביידן זה משהו שהאמריקאים ממש לא יסלחו לו: הירידה ברמת החיים שלנו", הסביר קרלסון ב"טאקר קרלסון הלילה".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



"ביידן הפך את החיים במדינה הזו לקשים הרבה יותר עבור מיליוני אנשים. הוא הקשה הרבה יותר על האמריקנים להרשות לעצמם שירותים בסיסיים, דברים כמו ציוד בניין ובנזין".

"לאחר מכן, הוא כמעט לא הראה עניין בתיקון אלה. למעשה, ברור שזה נעשה בכוונה בגלל ההתחממות הגלובלית", הוסיף.

קרלסון המשיך ותיאר כיצד המדיניות הלא פופולרית של ביידן של הדפסת כסף אינסופית ומנדטים על חיסונים פוגעת במהירות באמריקה.

"הרבה דברים קורים ואחד מהם הוא אינפלציה. אינפלציה היא לא מעשה אלוהים, היא תוצאה של מדיניות ממשלתית", אמר קרלסון.

"הפדרל ריזרב פיחת את הדולר האמריקני על ידי הדפסת יותר מדי דולרים אמריקאים. למה הם מדפיסים אותם? כדי לשלם על הוצאות ממשלתיות נוספות. ההוצאה הזו תחת ממשל ביידן ממש יצאה מכלל שליטה".

"האנשים האלה פזיזים, משוגעים ולא ישרים, והאנשים משלימים עם זה", המשיך.

"אחרי כל זה, כמובן שהם דרשו את זריקות החובה. הם ידעו שזה לא חוקי ובדיוק כפי שראינו הם עשו את זה בכל מקרה. ואז חברות התעופה החלו לבטל טיסות, ועובדי שירותי בריאות נעלמו, בגלל שפוליטיקאים יודעים יותר על נגיף הקורונה מאשר אחיות? כיצד זה פועל?"

"אז נגמרו לנו נהגי המשאיות לאסוף סחורה מהנמלים שלנו. לאחר מכן פוטרו מגיבים ראשונים במצבי חירום. ולא הצלחת להשיג אמבולנס. ואז ג'ו ביידן קם ואומר שזה יקרה והכל יהיה בסדר. ובינתיים האנשים הקטנים מתחילים להתמרמר"

"זה חוצפה. רוב האנשים מאוד עייפים מזה. זו לא שאלה מפלגתית. האם אתה רוצה לחיות במדינה מתפקדת, או לא? השאלה היא איך נשרוד עוד שלוש שנים מזה? זו שאלה טובה מאוד", סיכם קרלסון.

נכון לעתה אחוז האישור של הנשיא האמריקאי עומד על 36% ברחבי ארה"ב על פי סקר אחרון, עם זאת ביידן הביע נכונות לרוץ לכהונה שנייה ב-2024.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE