הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מסתנן התחבא בתוך תא גלגלים במטוס – שטס מגואטמלה ונחת במיאמי
גורמי אכיפת החוק תפסו את הצעיר בן ה-26, אשר סיכן את חייו כאשר במשך כמעט שלוש שעות הוא הסתתר בתא הפנימי. הוא נעצר ונלקח לטיפול בבית חולים

תושב גואטמלה הסתתר בתוך תא גלגלים פנימי של מטוס אמריקן איירליינס, אשר טס מגואטמלה במשך כמעט שלוש שעות ונחת בשדה התעופה הבינלאומי במיאמי – כך מסרו גורמים רשמיים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

הצעיר בן ה-26 נתפס על ידי סוכני המכס ומשמר הגבול האמריקני, אשר מסרו כי הוא "ניסה להתחמק מהרשויות במטוס שהגיע מגואטמלה", ולאחר מכן הוא הועבר לבית חולים מקומי לקבלת טיפול רפואי.

סרטון שפורסם ברשתות החברתיות, הראה עובדים של אמריקן איירליינס עוזרים למסתנן לשבת, ומציעים לו מים, ומציג את התא בו הסתתר במשך כשלוש שעות. "אדם מסכן. הוא רק הגיע לכאן. תן לו לשבת. מים, תביאו לו מים", ניתן לשמעו את האדם המסריט את הוידאו. "אתה בסדר? איך אתה מרגיש?". אז, אחד העובדים נשמע אומר: "כן, הוא שרד".

 

 

סוכנות המכס והגבולות מסרה בהצהרה כי "אנשים לוקחים סיכונים קיצוניים כשהם מנסים להתחבא במקומות כאלה. האירוע הזה עדיין בחקירה".

מנהל התקשורת של מחלקת התעופה, מסר כי הצעיר התחבא במשך שעתיים ו-50 דקות בטיסה בינלאומית של אמריקן איירליינס מספר 1182, מגואטמלה סיטי למיאמי.

לא ברור כיצד הצעיר הצליח להסתנן לתוך התא הפנימי. יועץ הביטחון לאוס צ'ינצ'ילה, אמר לרשת חדשות בגואטמלה בשפה הספרדית כי ייתכן שבמקום שהצעיר התחבא בו היה "אוויר נסבל", וציין כי הוא הופתע מהאירוע. "זו הפעם הראשונה שאני שומע על מקרה כזה".

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE